اخبار فناوری و دانلود رمان

ساخت وبلاگ


دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام بى معرفت


متن آهنگ علی عبدالمالکی بى معرفت


من و بارونو خیابونو منو یه دل داغونو من تنها و تو با اونو یه بغض نیمه کاره

منو تنهایی و جدایی و نمیدونم کجایی و نذاشتی واسم راهی و بارونم میباره

آی امون امون امون امون از تو یار خاطره هامونو یادت بیار

تو و یارتو قرارتو تو و  دار و ندارتو منم به انتظارتو کجا برم نباشی

منو قولاتو قسم هاتو منو خاطره هام با تو ندادم به کسی جاتو دلت اومد جداشی

آی امون امون امون امون از تو یار خاطره هامونو یادت بیار

بی معرفت کی الان تو قلبته بی معرفت دست کی تو دستته رسمش نبود که بری نگی چته بی معرفت

بی معرفت این نبود قرارمون بی معرفت پس چیشد آیندمون رسمش نبود بگذری از عشقمون بی معرفت


♫♫ دانلود ترانه جدید علی عبدالمالکی به نام بى معرفت ♫♫


بارون بارونه توی دل منه دیوونه حال یه عاشقو فقط خدا میدونه آی عزیز دل من نشو قاتل من

دونه دونه خاطره هات توی سرمه هر جا که میرم یکی شبیهت دور و برمه آی عزیز دل من نشو قاتل من

بی معرفت کی الان تو قلبته بی معرفت دست کی تو دستته رسمش نبود که بری نگی چته بی معرفت

بی معرفت این نبود قرارمون بی معرفت پس چیشد آیندمون رسمش نبود بگذری از عشقمون بی معرفت

 

https://radioahang.net

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 343 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 15:51

دانلود سریال نهنگ آبی با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی نهنگ آبی با کیفیت ۷۲۰P و ۱۰۸۰P

دانلود رایگان سریال نهنگ آبی

دانلود سریال جدید نهنگ آبی

دانلود قسمت ششم سریال نهنگ آبی

پوستر قسمت ششم سریال نهنگ آبی

 

بازیگران سریال نهنگ آبی عبارتند از:

 ساعد سهیلی ، لیلا حاتمی ، فرهاد آئیش ، حسین یاری ، ویشکا آسایش ، آزاده صمدی ، ماهور الوند ، مجید مظفری ، پریوش نظریه ، مصطفی زمانی

 

سایر عوامل سریال نهنگ آبی :

نویسنده : بهرام توکلی ، تهیهکننده: سعید ملکان ، تدوین گر: میثم مولایی ، فیلمبردار: علی قاضی ، راوی: ساعد سهیلی ، سازنده: هنر اول ،آهنگ ساز: امید رئیس دانا

 

سریال نهنگ آبی یکی از جدیدترین محصولات شبکه نمایش خانگی است که توانسته در مدت کوتاهی طرفداران پر و پا قرصی پیدا کند.

 

نهنگ آبی اولین سریال نمایش خانگی ساخته ی کارگردان شهیر، فریدون جیرانی است که کارنامه ی کاری قابل توجهی دارد و همین امر در کنار بازیگران معروفی مثل لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، مصطفی زمانی، ساعد سهیلی، مجید مظفری، ستاره پسیانی، پریوش نظریه،حسین یاری و… موجب می شود، مخاطب انتظار اثر قابل توجهی را داشته باشد.

 

در ادامه ی این مطلب به معرفی سریال نهنگ آبی و هرآنچه که باید از آن بدانید، می پردازیم؛ بنابراین اگر تا به حال از مخاطبین این سریال نبودید، با ما همراه باشید تا با این اثر دوست داشتنی بیش تر آشنا شوید.

 

 همیشه پای یک مشرقی در میان است!

 

دانلود سریال نهنگ آبی

 

اگر با فیلم های پیشین جیرانی آشنایی داشته باشید، حتما می توانید لیست بلند و بالایی از همه ی مشرقی های مصیبت زده را پیدا کنید! در واقع مشرقی ها کاراکترهای مورد علاقه ی جیرانی هستند که سروکله ی آن ها در همه ی فیلم های جیرانی پیدا است  و عموما قربانی توطئه های عجیب و غریب اطرافیانشان می شوند.

 

در سریال نهنگ آبی هم با یک مشرقی آسیب دیده رو به رو می شویم که احتمالا قربانی بازی های عجیب و غریبی شده است. آرمین مشرقی(ساعد سهیلی) ، جوان ۲۵ ساله ای است که در رشته ی کامپیوتر مشغول به تحصیل است و اوقات بیکاری خود را در سایت کتابخوانی اش می گذراند و در این گیر و دار با دختری به نام ژاله ( ماهور الوند)، آشنا می شود.

 

آرمین به عنوان مسئول امنیت شبکه در شرکتی که ژاله در آن کار می کند، استخدام می شود و در این بین با بهمن ( حسین یاری) رئیس شعبه، آناهیتا (لیلا حاتمی) نامزد بهمن، هاله (آزاده صمدی) منشی شرکت، نادر (حمیدرضا آذرنگ) رئیس هیئت مدیره شرکت مادر و مروارید (ویشکا آسایش) همسر نادر و یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مادر، آشنا می شود. آدم هایی که هرکدام داستان های عجیب و غربی دارند و آرمین را وارد هزارتویی پیچیده می کنند.

 

قسمت اول سریال نهنگ آبی با اعترافات آرمین مشرقیِ خون آلود و زخمی در اتاقی ویران و متروکه آغاز می شود، اعترافاتی که خیلی زود مشخص می کند، او قربانی بازی آدم های اطرافش شده است و در هر قسمت قرار است پرده از بخشی از این ماجرای پیچیده، برداشته شود.

 

 

 آشنایی با عوامل سریال نهنگ آبی

 

 

دانلود سریال نهنگ آبی

 

سریال نهنگ آبی ویترین کاملی از مجموعه ای از بهترین عوامل سینمای ایران است، از فریدون جیرانی در مسند کارگردان گرفته تا بهرام توکلی، سعید ملکان، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، ساعد سهیلی و…

 

بهرام توکلی نویسنده و کارگردان سرشناسی است که آثار درخشانی چون تنگه ابوقریب، بیگانه، غلامرضا تختی، آسمان زرد کم عمق، این جا بدون من و… را در کارنامه دارد و این بار  در مقام نویسنده در کنار فریدون جیرانی به فعالیت پرداخته است. اگر با ساخته های پیشین توکلی آشنایی داشته باشید، می توانید حدس بزنید احتمالا در سریال نهنگ آبی قرار است تکه های مختلف داستان به شکل هنرمندانه ای در کنار هم چیده شود و باز هم احتمالا به یک نتیجه و پایان بندی غیر منظره ختم می شود.

 

فریدون جیرانی نیز کارگردان سرشناسی است که تخصص ویژه ای در ساخت آثار غیر معمول و پیچیده دارد. از جمله مهم ترین آثار سینمایی فریدون جیرانی می توان به قرمز، سالاد فصل، شام آخر، صورتی، خفه گی و… اشاره کرد. همچنین مرگ تدریجی یک رویا از جمله سریال های تلویزیونی بود که توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

 

 

اکنون فریدون جیرانی برای اولین بار پا به شبکه ی نمایش خانگی گذاشته است و با ساخت سریال نهنگ آبی، می خواهد استانداردهای سریال سازی ایران را جا به جا کند، البته هنوز برای نتیجه گیری درباره ی این که تا چه حد در این کار موفق بوده، زود است و باید منتظر بازخورد مخاطب در قسمت های آینده ماند.

 

سعید ملکان طراح چهره پردازی مطرحی است که آثار بسیار خوبی را در کارنامه خود دارد. ملکان در چند سال گذشته فعالیت های خود به عنوان تهیه کننده را آغاز کرده است و از جمله آثار او در مقام تهیه کننده می توان به ابد و یک روز، تنگه ابوقریب، آرایش غلیظ، غلامرضا تختی و… اشاره کرد. البته فیلمو و هنر اول، در کنار ملکان تولید سریال نهنگ آبی را بر عهده داشته اند.

 

از دیگر شگفتی های سریال نهنگ آبی حضور لیلا حاتمی است. حاتمی پیش از این تجربه ی حضور در سریال های شبکه ی نمایش خانگی را نداشته است. در کنار حاتمی تیم بازیگری قوی و محبوبی وجود دارد که حضور هر کدام از آن ها در یک فیلم می تواند موفقیت آن اثر را تضمین کند. از جمله بازیگران سریال نهنگ آبی می توان به ساعد سهیلی، حسین یاری، مصطفی زمانی، ماهور الوند، ویشکا آسایش، حمیدرضا آذرنگ، آزاده صمدی، الهام کردا و… اشاره کرد.

 

سریال نهنگ آبی در ۳۰ قسمت تولید شده و توزیع آن از نه بهمن آغاز شده است. این سریال هر هفته سه شنبه ها توزیع می شود.

 

در هر صورت با نگاهی گذرا به عوامل سریال نهنگ آبی می توان حدس زد که احتمالا باید با اثری قابل توجه و دیدنی رو به رو شویم.

 

شاید سلیقه شما این سریال را نیز بپسندد : دانلود سریال احضار با لینک مستقیم

 

سریال نهنگ آبی و همه ی حواشی آن

 

 

اولین حاشیه ای که گریبان سریال نهنگ آبی را گرفت، اعتراض علی احمد زاده کارگردان سریال مادر قلب اتمی به شباهت گریم لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی یکی از شخصیت های اصلی فیلم مادر قلب اتمی، بود. اعتراضی که البته سعید ملکان طراح چهره پردازی و تهیه کننده ی این سریال آن را یک سوء تفاهم دانست.

 

حاشیه ی دیگری که در چند روز گذشته برای این سریال ایجاد شده است، اعتراض عوامل این سریال به سانسور نهنگ آبی است، اعتراضی که ساعد سهیلی به تازگی با به اشتراک گذاشتن پستی اینستاگرامی آن را علنی کرد. همچنین بسیاری از منتقدان بخش هایی از سریال نهنگ آبی را شبیه به سریال موفق مستر ربات با بازی رامی مالک می دانند.

 

دانلود سریال نهنگ آبی

 

در هر صورت شبکه ی نمایش خانگی توانسته آثار خوب و پر مخاطبی مثل شهرزاد را عرضه کند و از سوی دیگر نیز در چند سال گذشته گرفتار آثار پر زرق و برق اما با کیفیت بسیار نازل، شده است. به نظر می رسد سریال نهنگ آبی یکی از آثاری  است که امید عرضه ی یک سریال حرفه ای و درجه یک را در شبکه نمایش خانگی می دهد.

 

در نهایت اگر به دنبال یکی از آثار وطنی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته ی خود هستید، سریال نهنگ آبی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

گریم ساعد سهیلی در سریال نهنگ آبی

گریم ساعد سهیلی در سریال نهنگ آبی

 

حمیدرضا آذرنگ در سریال نهنگ آبی

حمیدرضا آذرنگ در سریال نهنگ آبی

 

درباره کارگردان سریال نهنگ آبی:

متولد سال ۱۳۳۰ در شهر بردسکن کارگردان ، فیلمنامه نویس ، تهیه کننده و کارشناس فیلم میباشد.اکثر فیلم های ساخته شده به دست وی به فروش بالایی در گیشه ها دست یافته که اکثر آنها جنجالی بوده اند.او فعالیت هنری خود را از تئاتر و با بازی در نمایش عصمت در سال ۱۳۵۱ آغاز کرد.

فریدون جیرانی در سال ۱۳۶۰ با نوشتن فیلم نامه فیلم آفتاب نشین‌ها حضور در سینمای حرفه ای را تجربه کرد.از فیلم‌های مهمی که او کارگردانی کرده است می‌توان به قرمز، شام آخر، صورتی، سالاد فصل، پارک‌وی، سه‌گانه ستاره‌ها، قصه پریا و من مادر هستم و خفه گی اشاره کرد.

 

فریدون جیرانی

فریدون جیرانی کارگردان سریال نهنگ آبی

 

 

منبع : https://fardisfilm.ir/serie/blue-whale/

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 606 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 18:57

دانلود فیلم هزارپا

دانلود فیلم هزارپا رایگان

دانلود فیلم هزارپا با لینک مستقیم

دانلود فیلم هزارپا با کیفیت HD

دانلود فیلم هزارپا

دانلود رایگان فیلم هزارپا

 

 بازيـــــگران:

رضا عطارانجواد عزتیسارا بهرامیمهران احمدیشهره لرستانیلاله اسكندرى
امید روحانیسپند امیر سلیمانی امیرمهدى ژولهنعیمه نظام دوستسينا رازانىمحمد نادری

 

 سایــر عوامــل:
نویسندگان:امیر برادران، پیمان جزینی،مصطفی زندیتدوین:بهرام دهقانی
موسیقی:محمدرضا علیقلیطراحی و ترکیب صدا:سید عليرضا علويان
مدیرفیلم‌برداری:علیرضا برازندهصدابردار:نظام الدین کیایی
طراح صحنه و لباس:کامیاب امین عشایریطراح گریم:ایمان امیدواری

 

 

فیلم هزارپا و هزار دلیل برای تماشای آن :

دانلود فیلم هزارپا

 

پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران به‌اندازه‌ای وسوسه برانگیز است که هرکسی را برای دیدن فیلم هزارپا ترغیب می کند. پس اگر برای تعطیلات آخر هفته به دنبال تماشای یکی از بهترین فیلم های ژانر کمدی سینمای ایران می گردید، اگر دنبال نوستالژی و خاطرات بامزه و تکرار نشدنی دهه شصت هستید و در نهایت اگر از تماشای ترکیب اعجاب آور جواد عزتی و رضا عطاران سیر نمی شوید، پیشنهاد می کنیم در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا با هزارپا، یکی از شگفت‌انگیزترین فیلم های کمدی ایرانی، آشنا شوید.

 

سلیقه شما ، این فیلم را نیز میپسندد : دانلود فیلم میلیونر میامی

 

آشنایی با سازندگان فیلم هزارپا :

دانلود فیلم هزارپا

 

هزارپا فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی یکی از خوش نام ترین کارگردان های ایران است که در کارنامه ی او آثار پرفروش دیگری نظیر رخ دیوانه، نان عشق موتور هزار و تقاطع به چشم می خورد. همچنین زادبوم یکی از محترم ترین آثار ساخته شده که البته به سختی رنگ اکران را به خود دید، نیز در کارنامه ی این کارگردان شهیر، به چشم می خورد.

 

با نگاهی به آثار ابوالحسن داوودی می توان این نکته را متوجه شد که این کارگردان نبض مخاطبان را به خوبی می شناسد و هر بار با یک داستان و فضای تازه، مخاطبان را در سالن سینما شگفت زده می کند.

 

یکی از اصلی ترین ویژگی های آثار داوودی، ترکیب درست بازیگران است، به گونه ای که در بیش تر آثار او با بازی های یکنواخت و همگونی رو به رو می شوید که علیرغم درخشان بودن در راستای فیلم نامه  است و از دیگر اجزای اثر پیشی نمی گیرد.

 

برای مثال در فیلم رخ دیوانه که آخرین اثر این کارگردان پیش از فیلم هزارپا محسوب می شود، شاهد ترکیب بازیگران جالبی هستیم که هرکدام در جای درست خود قرار گرفته اند. در همین راستا در فیلم هزارپا با ترکیب شگفت انگیز جواد عزتی و رضا عطاران رو به رو می شویم که سال هاست نشان داده اند به خوبی از پس خنداندن مخاطب عام و خاص سینما برمی آیند.

 

هزارپا با استفاده از فضای نوستالژیک دهه شصت و شوخی های بامزه ای که بی شک بخشی از آن را مدیون خلاقیت فردی و نمک ذاتی زوج عطاران – عزتی است، موفق می شود یکی از بامزه ترین روایت های دوران پسا جنگ را در دل پرده ی نقره ای خلق کند و مخاطبانش را با مقادیر زیادی حال خوب به خانه بفرستد.

 

 

فیلم هزارپا و همه رکوردهای که به نام خود ثبت کرده است :

دانلود فیلم هزارپا

 

فیلم هزارپا از جمله رکورددارترین فیلم های سینمای ایران در زمینه های مختلف به حساب می آید که همه ی آن ها نشان از اقبال این فیلم در میان مخاطبان و آشتی طیف وسیعی از آن ها با سینما دارد. از جمله این رکوردها می توان به:

 

– پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در پنجمین هفته اکران

– بیش ترین فروش افتتاحیه در سینمای ایران

– پر مخاطب ترین فیلم دهه نود با بیش از ۴ میلیون تماشاگر

 

و بیش ترین فروش روزانه با بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان، اشاره کرد.

 

 

چرا باید فیلم هزارپا را دید؟

دانلود فیلم هزارپا

 

شاید هزارپا بهترین فیلم کمدی نباشد که تا به حال دیده اید، اما بی شک یکی از مفرح ترین فیلم هایی است که احتمالاً در مواقع بی حوصلگی بارها و بارها به سراغ آن خواهید رفت.

 

فیلم هزارپا از جمله فیلم های نوآور سینمای ایران به حساب نمی آید، با این حال توانسته به خوبی با کلیشه های رایج ژانر کمدی و چارچوب های تعریف شده بازی کند، به گونه ای که در هنگام تماشای فیلم زمان را از دست بدهید.

 

بازی های فیلم همان‌طور که اشاره کردیم همگون و دوست داشتنی هستند، برای مثال جواد عزتی و رضا عطاران همان استانداردهای همیشگی را ارائه می دهند، اما نمک ذاتی و ترکیب دوست داشتنی‌شان آن ها را به یکی از جذاب ترین زوج های کمدی سینمای ایران تبدیل کرده است.در نهایت باید بگوییم هزارپا فیلمی است که ارزش حداقل یک بار دیدن را دارد و بی شک مخاطب خود را نا امید نمی کند.

 

تذکر مهم : دانلود رایگان این فیلم ، نه در این سایت و نه در هیچ وبسایت دیگری امکان پذیر نیست و برخوردهای بسیار شدیدی با این عمل میشود. بنابراین به دنبال لینک دانلود رایگان این فیلم در هیچ سایتی نباشید.

 

بنا به دستور فیلترینگ ، و درخواست عوامل سازنده ، دانلود رایگان فیلم هزارپا امکان پذیر نمی باشد. از سینما و هنرمندان حمایت کنیم…

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 292 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:22

استفاده از وان جکوزی در خانه های مدرن امروزی بخصوص به دلیل خواص درمانی که دارد بسیار پذیرفته شده و تعداد خانواده هایی که از این نوع امکان در خانه خود بهره می برند بسیار زیاد شده است. مشخصا هر سیستمی که با آب و برق سر و کار داشته باشد در برهه هایی از زمان خراب می شود و نیاز به نگهداری و گاها تعمیر وان جکوزی نیز مشهود می شود.

شاید اولین موضوعی که برای عیب یابی و تعمیر وان جکوزی نیاز است بدانیم نوع جکوزی است. امروزه بسته به نوع کاربری آنها جکوزی های متفاوتی در مجموعه ها و خانه ها نصب و راه اندازی می شود ولی در این مقاله ما صرفا حوزه تعمیر وان جکوزی خانگی را مد نظر قرار داده ایم.

جهت تعمیر وان جکوزی خود با شماره 09126646176 تماس بگیرید.

وان های جکوزی خانگی نیز خود انواع مختلفی دارند که این انواع می تواند از نظر جنسی طبقه بندی شود و از نوع کاربری هم طبقه بندی شوند. قبلا در مقاله نصب و راه اندازی وان جکوزی نگاهی مختصر به انواع جکوزی خانگی داشتیم.

اگر وجود مشکل از سیستم لوله کشی فاضلاب جکوزی باشد که باید با مراجعه به مقاله رفع مشکل نشتی پلیکا نحوه بر طرف کردن مشکل را مطالعه فرمایید و چنانچه مشکل از شیرآلات بهداشتی می باشد موضوع تعمیر وان جکوزی را در مقاله تعمیر و تعویض شیرآلات بهداشتی مطالعه فرمایید. در غیر اینصورت بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

آنچه که برای تشخیص ایراد جکوزی اهمیت دارد این است که بدانیم وان های جکوزی چگونه عمل می کنند و از چه قطعاتی استفاده می کنند تا عیب یابی آنها برای ما ساده تر شود. برای شناخت قطعات و نحوه کار جکوزی نیز قبل از اینکه اقدام به تعمیر ان بکنید حتما مقاله وان جکوزی چیست و چگونه کار می کند را مطالعه کنید.

هر چند احتمالا اگر تعمیر کار جکوزی باشید به خوبی با شناختن قطعات مختلف آن می توانید با یک بررسی اجمالی عیب جکوزی را تشخیص دهید ولی در ادامه معمول ترین عیب های جکوزی های خانگی را با هم مرور می کنیم.

روشن نشدن پمپ جکوزی

اگر آب در درون جکوزی به گردش در نیامد بدون تردید پمپ و یا موتور یا موتور های جکوزی روشن نشده اند. برای بررسی این موضوع باید دلایل آن را بررسی کنید. علت های روشن نشدن پمپ جکوزی می تواند هر یک از عوامل زیر باشد:

  • برق پمپ مشکل دارد
  • آب از حد استاندارد پایین تر است
  • در سیستم داخل پمپ مشکلی به وجود آمده است
  • پمپ سوخته است

برای مشخص شدن این موضوع باید ابتدا قطعی برق موتور مشخص شود. ابتدا برق اصلی شبکه خانگی ، سپس کابل ورودی برق به موتور و در نهایت دو شاخه برق را باید بررسی کنید.

اگر آب از حد استاندارد پایین تر باشد که توضیح دادیک که سنسور سطح سنج آب اجازه روشن شدن به پمپ را نمی دهد و این مشکل خیلی راحت با آب گیری مناسب بر طرف می شود.

اما اگر مشکل از خود پمپ باشد ممکن است سیم پیچ راه انداز مشکل داشته باشد و یا احتمال دارد خازن پمپ سوخته باشد. اگر خود پمپ سوخته بود بهتر است تعویض شود زیرا هزینه تعمیر پمپ جکوزی گاها بیشتر از خرید یک پمپ می باشد.

 

پمپ جکوزی صدای زیادی تولید می کند

وقتی پمپ سر و صدای زیادی داشته باشد دلایل زیر می تواند باعث این مشکل باشند:

  • پروانه با قاب پمپ درگیر است
  • آب کافی به پمپ نمی رسد
  • لرزه گیر پمپ خراب شده است

ممکن است به دلیل جا به جایی و یا برخوردی پروانه کمی تاب برداشته باشد و یا قاب محافظ پمپ شل شده باشد و در نهایت به هر دلیلی قاب محافظ پمپ با پروانه درگیر باشد که صدای بد و زیادی تولید می کند.

دلیل شایع زیاد شدن صدای پمپ جکوزی اما نرسیدن کافی آب به پمپ می باشد که عمدتا به دلیل تجمع مو و موارد زائد و اجسام خارجی در مسیر ساکشن ها می باشد. تنها کافی توری یا صافی ان را تمیز کنید تا صدا بر طرف شود. گای نیز نشتی مسیر باعث می شود که آب به پمپ کم برسد که در این صورت وان جکوزی آب هم خالی می کند.

از دیگر دلایل صدای زیاد خراب شدن لرزه گیر پمپ است. این لرزه گیر ها هستند که صدای پمپ را تا حدود زیادی کنترل می کنند و اگر خراب شوند عملا کارایی خود را از دست می دهند و صدای پمپ آزار دهنده می شود و در این صورت هم باید لرزه گیر ها تعویض شود.

 

کم شدن میزان هوای مخلوط با آب و خروجی کم آب از ماساژورها و کم فشار شدن جت ها

هر چند ممکن است دلایلی بیشتری هم موجب این مشکل شده باشند که فشار خروجی آب از جکوزی و ماساژوها کم باشد ولی عمده دلایل کم شدن خروجی آب از ماساژورها کم شدن میزان مخلوط آب با هوا می باشد. دلایل ان هم می تواند :

  • کم باز بودن شیر هوا
  • مسدود بدون توپی ماساژورها
  • خراب بودن شیر هوا

ابتدا باید شیر هوا را در خلاف حرکت عقربه های ساعت بچرخانید تا اگر شیر هوا کم باز شده مشکل بر طرف شود. اگر مشکل حل نشد توپی جت و متعلقات آن را باز کنید و به خوبی با برس تمیز کنید. اگر گرفتگی داشته باشد مشکل معمولا حل می شود اما اگر گرفتگی نداشته باشد و باز هم فشار کم باشد مشکل از خود شیر هوا است. شیر هوا را تعویض کنید به احتمال زیاد مشکل حل می شود. اما اگر مشکل حل نشد ممکن است ایراد از پمپ باشد.

 

آب خیلی دیر از جکوزی تخلیه می شود

هر چند عمده دلیل خروج سخت آب و تخلیه کند آب از جکوزی را همگی اشکال در سیستم فاضلاب عنوان می کنند ولی نمی توان تنها عامل کندی تخلیه آب جکوزی را فاضلاب دانست . در واقع سه عنصر کلیدی می توانند باعث کند شدن تخلیه آب جکوزی باشند که عبارتند از:

  • پیچ رگلاژ داخل زیر آب تنظیم نیست
  • زیر آب دارای مشکل فنی و گرفتگی است
  • فاضلاب مسدود است

ابتدا باید خود زیر آب را بررسی کنید. اولین کار تنظیم پیچ رگلاژ و سپس تمیز کردن مسیر خروجی خود زیر آب و تنظیم مجدد آن می باشد. بخصوص اگر در شرایط عادی و پس از اینکه زیر آب را باز کردید آب به راحتی در فاضلاب تخلیه شود.

اما اگر زیر آب تنظیم بود و مشکلی نداشت ممکن است مسیر فاضلاب مسدود شده باشد.

نشتی آب از زیر وان جکوزی

معمولا بدنه وان خیلی کم باعث نشتی می شود هر چند غیر ممکن نیست. اگر بدنه ایراد داشته باشد به راحتی از داخل خود وان هم قابل تشخیص است. اما عموما مشکلاتی همانند مشکلات زیر باعث نشتی آب می شوند:

  • آب بندی نبودن زیر آب وان جکوزی
  • خرابی شیلنگ ها
  • خراب پمپ جکوزی
  • خروج آب از کنار ماساژورها
  • نشتی آب از پشت دستگیره ها یا آبشار
  • نشتی آب از سیفون وان جکوزی

معمولا با یک نگاه اجمال پس از برداشتن پانل ها می توانید متوجه شوید که آب از کجا نشتی دارد. اگر نشتی از زیرآب باشد باید باز شود و آب بندی و یا نهایتا تعویض شود.

گاهی شیر و یا اتصالات شیلنگ درست آب بندی نشده اند که بهتر است با چسب های PVC آب بندی شوند.

پمپ در مسیر اتصال خود اگر به درستی آب بندی نشده باشد هم می تواند باعث نشتی شود. مهره و ماسوره ، فیبر و فنر و لوله های اتصال داده شده به پمپ از جمله قطعاتی هستند که ممکن است آب بندی درست نشده باشند.

 

در هنگام نصب وان جکوزی بهتر است دستی هم به پیچ های ماساژورها کشیده شود تا اگر شل بود سفت شود و آب بندی شود. این پیچ ها خودشان معمولا واشر آب بندی دارند و در صورت شل شدن آب خواهند داد. در نظر داشته باشید که اغلب این پیچ ها دارای آچار مخصوص هستند.

اگر نشتی آب از قسمت دستگیره ها یا آبشار بود هم باید با چسب سیلیکونی این قسمت را دوباره آب بندی کنید..

اشکالات دیگری هم ممکن است برای وان جکوزی به وجود بیاید مانند خط و خش خوردن ورقه ها و یا شکستن آنها که این موضوع را در مقاله تعمیر وان خانگی به خوبی توضیح دادیم و شما می توانید با مراجعه به مقاله تعمیر وان خانگی در خصوص نحوه بر طرف کردن این مشکلات مطالعه فرمایید.

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 275 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:14

دانلود آیکون ورزش فیتنس و بدنسازی خطی فلت خطی رنگی svg png

این فایل دانلودی ، حاوی یک پکیج کامل مجموعه آیکون ورزشی است که برای برای طراحی وبسایت ورزشی، آیکون بدنسازی، طراحی تیشرت، آگهی فلایر و بروشور، کمپین های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین … کاربرد دارد.همچنین این مجموعه آیکون، برای طراحان و توسعه دهندگان سایت و رابط کاربری هم مناسب است.

دانلود آیکن با فرمت ico

پسوند فایل ها eps است که قابل نمایش و ویرایش با نرم افزار Adobe illustrator هستند.هر آیکون با فرمت های گرافیک پیکسلی و وکتوری با حوصله و دقت به صورت  بسیار زیبا و با دقت طراحی شده اند که شما هم میتوانید برای کسب و کار ورزشی خود را به زیبایی تبلیغ کنید!
برای دانلود بهترین icon ها برای فتوشاپ ، ویندوز، ایلوستریتور و برای ویندوز، با ما همراه باشید

  • حجم فایل: 3 مگابایت
  • فرمت فایل: 150xsvg + 150xpng
  •  
اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 495 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:40

در بین برندهای معروف تولید لوازم برقی و لوازم خانگی برند فیلیپس از کارخانه های شناخته شده و محبوب است.اگر قصد خرید جاروبرقی دارید در این بخش شما را با ویژگی های کامل جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 آشنا می کنیم تا بتوانید انتخابی مناسب سلیقه تان داشته باشید.هم چنین روشی برای تشخیص کالای اورجینال برند فیلیپس نیز با شما به اشتراک گذاشته ایم.

در بین برندهای لوازم خانگی قطعا برند فیلیپس  یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در تمامی کشورهای جهان است.فیلیپس یک شرکت چند ملیتی است که شعبه اصلی آن در کشور هلند بوده و دفتر مرکزی آن در آمستردام قرار دارد.شرکت فیلیپس یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی است که در سال ۲۰۱۲ به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات روشنایی و نورپردازی در سراسر دنیا شناخته شد.این کیفیت بالا نه تنها مختص لوازم روشنایی است بلکه سایر لوازم برقی تولیدی این شرکت نیز بالاترین کیفیت ها را در سطح جهانی داشته و توانسته اند رضایت مشتریان خود را از خرید به دست آورند.در این بخش اطلاعات جامعی راجع به  جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 به شما عزیزان می دهیم تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

در بین لوازم خانگی جاروبرقی به دلیل استفاده هرروزه از آن جز لوازمی است که در صورت نداشتن کیفیت بالا بعد از چند بار استفاده کارایی خود را از دست می دهد.بنابراین برای خرید جاروبرقی خود تمامی فاکتورها را در نظر بگیرید تا بتوانید بهتری انتخاب را داشته باشید.در ادامه مشخصات فنی،ویژگی ها،مزایا و معایب یکی از جاروبرقی های فیلیپس یعنی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 را به شما عزیزان ارائه می کنیم.

مشخصات کلی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01:

این جاروبرقی وزنی حدود ۶٫۳ کیلوگرم و ابعاد ۲۸۰*۳۲۰*۵۰۰ میلی متر دارد و از نوع جاروبرقی های کیسه دار است.این جاروبرقی با داشتن موتور ۲۲۰۰ وات توان بسیار بالا و قدرت مکش فوق العاده ای  تا۵۰۰ وات دارد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01

گنجایش ۴ لیتری مخزن با سایز XXL :

مخزن جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 ، ظرفیتی ۴ لیتری دارد،که با توجه به حجم زیاد آن نیاز شما به تعویض مداوم آن را کاهش می دهد.سایز بسیار بالا و مناسب این جاروبرقی نیز از ویژگی های مثبت و متمایز این جاروبرقی است.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01

استفاده از فیلتر بهداشتی:

در جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 از فیلتر بهداشتی مدل HEPA13  استفاده کرده است که در زمره قوی ترین فیلترهای استفاده شده در جاروبرقی ها است.این فیلتر می تواند گرد و غبار های موجود،پرز ها و موی حیوانات خانگی را تا ۰٫۹۹ درصد جذب کند.بنابراین انتخاب مناسبی برای افراد حساس در نظافت و افراد مبتلا به بیماری های آلرژیک است.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01

کیسه جاروبرقی به شکل کیف دستی:

از ویژگی های جالب جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01استفاده از کیسه به شکل کیف دستی است که استفاده ازآن  تعویض آن را بسیار آسان می کند.بسیاری از خانم ها هنگام تعویض کیسه جاروبرقی خود از بد دست بودن و سختی جابجایی آن گله می کنند اما این جاروبرقی کیسه ها را به شکل کیف دستی و با دسته طراحی کرده که علاوه بر راحتی کاربرد طول عمر کیسه را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01

استفاده از خرطومی تلسکوپی:

خرطومی تلسکوپی ویژگی بسیار کارآمد در اکثر جاروبرقی های پیشرفته است.با استفاده از این تکنولوژی افراد با هر قد و قامتی می توانند از آن استفاده کرده  طول آن را به میزان دلخواه خود افزایش و یا کاهش دهند.

لوله خرطومی سه کاره(Tri-Active):

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد و جذاب جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01استفاده از خرطومی است که هم زمان توانایی کارکرد سه گانه دارد.۱)هنگام استفاده از جاروبرقی بر روی فرش دریچه مخصوص طراحی شده ریزترین پرز ها و گرد و غبارهای موجود روی فرش را مکش می کند۲)یک دریچه بزرگتر در جلوی خود دارد که هم زمان با جذب ذرات ریز آشغال های بزرگتر را در خود جذب می کند۳)ذرات ریز اطراف مبلمان و گوشه ها را با قلم موی یا برس دوطرفه خود به خوبی تمیز می کند.

تولید صدا و نویز کم:

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 نیز مانند جاروبرقی های جدید تولیدی برند های معتبر فاکتور صدای جاروبرقی را نیز جز موارد مهم در طراحی در نظر گرفته و با تولید صدای تا حدود ۷۸ دسی بل جز جاروبرقی هایی با صدای عملکرد پایین به حساب می آید.

استفاده از دستگیره برای جابجایی راحت تر:

در طراحی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 از یک دسته خوش فرم استفاده شده است که در صورت نیاز به جابجایی جاروبرقی به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید و کم ترین فشار به دستتان وارد شود.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01

نشانگر پر بودن مخزن:

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 از یک نشانگر الکترونیکی برای نمایش زمان پر شدن مخزن استفاده می کند که نگرانیتان را برای عدم اطلاع از پر شدن مخزن و فشار آمدن به جاروبرقیتان برطرف می کند.

استفاده از سری مثلثی:

یکی دیگر از ویژگی های جالب در طراحی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 استفاده از سری مثلثی است.سری مثلثی کمک می کند که جاروبرقی بتواند به راحتی تمام قسمت های منزل بخصوص گوشه ها و اطراف لوازم منزل مانند مبلمان و تخت خواب را تمیز می کند.همچنین در زیر این سری یک از یک چرخ کوچک و روان استفاده شده است که ایده ای جالب برای روان تر حرکت کردن سری جاروبرقی بر روی سطوح مختلف به ویژه فرش ها و موکت است.بنابراین بدون استفاده از نیرو و انرژی زیادی به راحتی می توانید با استفاده از این جاروبرقی تمام سطوح مختلف را نظافت کنید.

استفاده از سه چرخ برای حرکت روان:

علاوه بر استفاده از چرخ کوچک زیر سری، جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 از یک روش دیگر برای حرکت روان و بهتر جاروبرقی بر روی سطوح سخت استفاده کرده است.دو چرخ بزرگ در گوشه ها و یک چرخ کوچک با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه باعث می شود به راحتی بتوانید هر سطح مورد نظرتان را جارو کنید.

طول کابل ۹ متری:

طول کابل در جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 9 متر است که به شما کمک می کند بدون نیاز به تغییر پریز جاروبرقی خود اتاق ها و سالن های بزرگتان را جارو کنید.

اقلام همراه:

در کنار  جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 اقلام مختلفی از جمله برس چند کاره،شانه مثلثی کوچک و سری مخصوص شکاف ها تحویل داده می شود که شما را برای یک نظافت کامل و همه جانبه کمک می کند.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01

قابلیت استفاده از کیسه دائمی و یک بار مصرف:

یک دیگر از ویژگی های جالب جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 این است که دست شما را برای انتخاب نوع کیسه مصرفی باز گذاشته است.اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید می توانید از کیسه دائمی استفاده کرده و اگر نظافت بیشتر و راحتی کار برای شما اولویت دارد می توانید از کیسه های یک بار مصرف استفاده کنید.

بدنه ضد خش و فراوانی لوازم جانبی ذر بازار:

از  دیگر ویژگی های جالب جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 طراحی زیبا و بدنه ضد خش آن است که تا سال ها ظاهر شیک و زیبای خود را حفظ می کند.یکی از مشکلات استفاده از کالاهای خارجی این است که لوازم جانبی و یدکی آن ها سخت پیدا می شود و گاهی اوقات نیز نمی توان قطعه مورد نیازتان را پیدا کنید اما در مورد جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 لوازم جانبی مانند فیلتر و کیسه مورد استفاده به وفور در تمام نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر وجود دارد بنابراین نگرانی بابت خرید لوازم جانبی نداشته باشید.

قیمت جاروبرقی فیلیپس مدل ۱FC9170/0:

هرچند با وجود نوسانات بازارهای داخلی و خارجی و اعمال تحریم ها علیه ایران قیمت محصولات خارجی نیز تغییرات بسیاری داشته و نمی توان راجع به قیمت آن ها اظهار نظر قطعی کرد.اما جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 هم اکنون در بازار قیمتی حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دارد.

معایب:

در کنار نقاط مثبت جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01  این جاروبرقی نکات ضعفی نیز دارد که البته در قیاس با ویژگی های مثبت آن بسیار ناچیز است.این جاروبرقی قابلیت جذب مایعات را نداشته و تنها با یک رنگ سورمه ای به بازار عرضه شده است.هرچند این جاروبرقی رنگ بسیار شیکی دارد اما ممکن است باب سلیقه افرادی هم نباشد.

نحوه تشخیص محصول اورجینال فیلیپس:

متاسفانه در بازارهای داخلی و خارجی محصولات غیراصل و فیک بسیاری در تمام لوازم و تجهیزات از جمله لوازم برقی و خانگی وجود دارد.برای خرید محصولات خانگی خود چون قرار است هزینه نسبتا بالایی را پرداخت کنید باید از صحت اصل بودن محصول خود اطمینان حاصل کنید.

از جمله برندهای معروف که نمونه های تقلبی زیادی از آن در بازار وجود دارد برند محبوب فیلیپس است.در این بخش با دادن راهکارهایی به شما کمک می کنیم که بتوانید محصول اورجینال فیلیپس را از غیر اصل آن تشخیص دهید.

اولین اقدام شرکت فیلیپس برای تضمین اورجینال بودن محصولاتش این است که تمامی تولیدهای خود را در در جعبه هایی با مارک چاپی فیلیپس روی آن ارائه می دهد.علاوه بر آن از مهر و موم های معتبر مانند (Certificate of Authenticity – COA) در بسته بندی جعبه های خود استفاده کرده است.علاوه بر این مانند هر محصول اصل دیگری محصولات فیلیپس دارای شناسه و کد امنیتی بر روی پلت فرم های خود هستند که با وارد کردن آن به نرم افزار بارکد می توانید از صحت اورجینال بودن محصول خود مطمئن شوید.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01

جمع بندی:

در بخش های بالا تمامی مشخصات فنی ،ویژگی ها،مزایا و معایب جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 را با شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم.با بررسی تمامی جوانب،می توان گفت این جاروبرقی با داشتن قدرت مکش بالا،تولید صدای کم،استفاده از فیلتر بهداشتی و طراحی زیبا انتخابی بسیار ایده آل برای منزل شماست.

منبع chibekharid.ir

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : جاروبرقی,جاروبرقی فیلیپس, نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 368 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 11:55

درباره فیلم بمب یک عاشقانه :

“بمب یک عاشقانه” بمب شد… و بدنه شکننده سینمای ایران را از فرط هیجان استرس‌زای تماشای یک فیلم خوب منفجر کرد. فیلم سینمای بمب یک عاشقانه دومین اثر هنری پیمان معادی پس از فیلم بلند برف روی کاج‌ها یک فیلم در ژانر عاشقانه و جنگی محسوب می‌شود.

 

بمب یک عاشقانه محصول سال ۱۳۹۶ بوده و برای نخستین بار توانست نظر بسیاری از منتقدان و تماشاگران عام و خاص سینمای ایران را جلب نماید. این فیلم از مورخ ۱۴ بهمن سال ۹۶ در جشنواره فجر به نمایش گذاشته شد و پس از آن شاهد اکران اخیر این فیلم بلند در سینماهای تهران و سایر شهرهای کشور هستیم.

 

جوایز و افتخارات فیلم بمب یک عاشقانه :

 

از افتخارات فیلم بمب یک عاشقانه باید به دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه از جشنواره آسیا پاسیفیک در سال ۹۳، دریافت جایزه بهترین طراحی لباس از جشنواره فجر در سال ۹۶، دریافت جایزه بهترین کارگردانی، فیلم‌نامه و فیلم از نگاه تماشاگران از جشنواره بسفر در سال ۹۷، و همکاری پیمان معادی به عنوان کارگردان و نویسنده با النی کاریندرو (Eleni Karaindrou)، سرشناس‌ترین موسیقی‌ساز جهان اشاره نمود.

 

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

 

فیلم بمب یک عاشقانه یک فیلم مخاطب پسند :

فیلم بمب یک عاشقانه وقتی در سینماهای سطح ایران به نمایش در آمد که نیاز نمایش یک روایت ساده و موثر آن هم در ژانر عاشقانه و جنگی به شدت احساس می‌شد.

 

صدرنشینی این فیلم در جدول فروش سینماهای ایران تاییدی بالقوه بر این موضوع است. پیمان معادی پس از آثار موجه خود در سینمای ایران ثابت کرد بازیگری، نویسندگی و همچنین کارگردانی نیازمند هوشی سرشار، انتخابی درست و ایده‌ای متناسب با نیاز شرایط کنونی کشور می‌باشد.

 

پس از فیلم بلند برف روی کاج‌ها می‌توان اثر هنری بمب؛ یک عاشقانه را از جدی‌ترین و معدودترین کارهای سینمایی موفق در ایران نام برد. این فیلم پس از اکران به سرعت توانست جای صندلی‌های خالی در سینما را با تماشاگران حرفه‌ای پر کند.

 

فیلم‌شناسی پیمان معادی :

اگر از فیلم بمب یک عاشقانه فاکتور بگیریم و به تجربیات پیمان معادی اشاره‌ای مختصر داشته باشیم، متوجه خواهیم شد پیمان معادی پس از نقش آفرینی در فیلم‌های درباره الی، جدایی نادر از سیمین و ابد و یک روز ثابت کرد بازیگری هوشمند و تواناست. معادی پس از مدت کوتاهی فاصله از سینمای ایران به دنیای هالیوود پیوست و به نقش آفرینی در فیلم “کمپ ایکس-ری” و “آخرین شوالیه” پرداخت. بدین ترتیب، معادی خود را به بازیگری بین‌المللی مبدل نمود و در نهایت به کارگردانی نیز روی آورد.   

 

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

 

عاشقانه‌ای پرشور در بحبه جنگ (دانلود فیلم بمب یک عاشقانه)

روایت عاشقانه و جنگی فیلم بمب یک عاشقانه پس از به نمایش گذاشته شدن در سینمای ایران مثل یک بمب ترکید و ثابت کرد هنوز هم می‌توان به سینمای ایران پایبند بود اگر تجارت فدای ایده‌های توخالی نشوند. پیمان معادی مدت‌های مدیدی با بازی خود، نویسندگی در زمینه فیلم‌نامه‌نویسی و همچنین کارگردانی نشان داده است کیفیت محتوای سینما را نباید زیر پا گذاشت.

 

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

 

فیلم بمب یک عاشقانه یک فیلم پاپ‌کرنی نیست. زیرا از همان دقایق نخست روایت با جدیت پیش رفته و شما را تا پایان فیلم همراهی می‌کند. بمب یک عاشقانه حتی از شروع دقیقه‌های نخست توان هرگونه جنب و جوش اضافی را از تماشاگر می‌گیرد و شما به ترتیب شاهد صحنه‌هایی از یک ترس دیرینه در قلب تاریخ خواهید بود.

 

اتفاقاتی که در سال‌های آتش و خون جنگ رخ داده و تب و تاب شما را برای دیدن صحنه‌های پسین متوقف نخواهد کرد. جسورانه می‌توان گفت بیننده با اثری قابل تامل و تعمق روبرو خواهد شد که مفهوم عشق را در جزء به جزء سکانس‌های یک دست پیدا می‌کند.

 

شاید که پیمان معادی خوب دانست روایت یک عاشقانه سوزان در تن‌لرزه‌های میانه جنگ سرد و بی‌رحمانه لازم است.

 

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

 

روایت دلنشین و البته متکی بر اصول واقع‌گرایانه  که از منظر نگاه یک پسربچه عاشق نقل می‌شود و بیننده آثار عاشقانه سینمایی را نیز مجذوب خود می‌نماید. در ابتدای بمب؛ یک عاشقانه پسربچه‌ای دست چشمانتان را گرفته و شما را به تماشای وقایع شیرین در لابلای بیم و امید آن دوران هُل می‌دهد تا فریاد بزند زندگی هنوز جریان دارد.

 

در ادامه فیلم شاهد سکانس‌هایی هستیم که پیمان معادی پیش‌تر از این‌ها اظهار کرده بود عینا در گذشته برای وی اتفاق افتاده است. صحنه‌ای که نشان از تفاوت و تقابل دو نسل و دو زمانه می‌دهد. سکانسی که دو برادر مورد تنبیه ناظم مدرسه واقع‌ می‌شوند.

 

نمی‌توان گفت این فیلم تنها یک فیلم است. پیمان معادی فکر همه چیز را از پیش کرده و شما با اثری سینمایی در تاریخ ایران مواجه خواهید شد که از همان لحظات ابتدایی متوجه می‌شوید همه چیز سر جای واقعی خود نشسته است و شاهد یک فیلم منظم هستید.

 

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

 

بمب یک عاشقانه فیلم باسلیقه‌ای است که علاوه بر داشتن یک محتوای خوب توانسته است با مخاطب عام و خاص به خوبی ارتباط برقرار کند. انتخاب ارشیا عبداللهی در نقش پسربچه را می‌توان به جرات از نقاط قوت دومین اثر هنری پیمان معادی تلقی کرد. علاوه بر این بازیگرانی نظیر پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی و سیامک انصاری نشان از انتخاب وسواسی بازیگردان دارد. حضور چنین بازیگران باتجاربی مهر تایید بر تماشای این فیلم نیز می‌باشد.

 

معادی که هیچ‌وقت صرفا به بازیگری و فیلم‌نامه‌نویسی بسنده نکرده ثابت کرده می‌توان کارگردان بادانشی بود و در عصری که کارگردانان چندان به محتوای ارزشی فیلم اهمیت نمی‌دهند، برای شعور مخاطب احترام قائل شد.

 

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

شاید پیمان معادی با ساخت بمب یک عاشقانه خواست یادآور شود هنوز می‌شود یک فیلم حال خوب‌ کن ساخت و با طرح مسائل نسل زمانه دیگر همچنان مخاطبان نسل نو را محسور فضای نوستالژیک کرد.

 

کلام آخر

و در نهایت بمب یک عاشقانه با پایان‌بندی نه باز و نه بسته خود بمب می‌شود و صدای انفجار خود را تا دقایقی پس از ترک سینما در ذهنتان ثبت می‌کند. پایانی عینی و ملموس که خلاف پایان‌بندی باز برخی از آثار دست و پا زدن شما را برای رسیدن به ماورای فیلم تمام می‌کند.

 

فیلم بمب یک عاشقانه از معدود آثاری است که دوست دارید تمام جزئیات را به قلبتان بسپارید. کمی از عاشقانه‌های یواشکی ایرج و خنده‌های نمکین میترا را بدزدید و در گوشه کنارهای ذهنتان جا بدهید. در آخر می‌توان شجاعانه اظهار داشت روایت عاشقانه، فراموش‌ناشدنی و در عین حال ستودنیِ پیمان معادی ارزش کشاندن تماشاگر را به سینما دارد.

 

منبع فردیس فیلم

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : بمب یک عاشقانه,فیلم بمب یک عاشقانه, نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 374 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 11:50

نیوشا یکی از شرکت های معتبر تولید دمنوش در ایران می باشد که جایگاه خود را به راحتی در بین مردم پیدا کرده است دمنوش نیوشا در پک های مختلف و با عصاره های متنوع و متفاوتی تولید می شوند که در واقع هر کدام از این دمنوش ها تاثیر متفاوتی روی بدن دارند اما اگر این دمنوش ها به صورت خود سرانه و بدون مشورت کارشناسان ما استفاده شود با عوارض دمنوش ها نیوشا مواجه خواهیم شد.

عوارض یا مضرات دمنوش نیوشا ؟!

در مورد عوارض این دمنوش ها باید بگم که اگر میخواهید از این عوارض و مضرات دور بمانید باید از تیم ما مشاوره تخصصی بگیرید نیوشا به کارشناسان خود آموزش های زیاده داده است و کلاس های متعدد طبع شناسی و بدن شناسی و روش های لاغری سالم را به تمامی کارشناسان خود آموزش داده است.

عوارض دمنوش نیوشا

کلیه مشاوره های طب سنتی نیوشا به صورت رایگان انجام میشود در خصوص مشاوره ها برای مثال اگر شما طبعی سرد داشته باشید و دچار افت فشار در طول روز می شوید مصرف ریز میوه های قرمز می توانید به بدن شما اسیب برساند در واقع دمنوش ها برای هر فرد جدا تجویز و پک می شود تا به عادات و مزاج و حالات بدنی فرد اسیبی نرساند.

نتیجه گیری : دمنوش نیوشا عوارضی ندارد ولی عدم مصرف صحیح آن باعث عوارض و آسیب می شود مثل مصرف یک قرص خودسرانه.

آیا دمنوش نیوشا موثر است

دکتر عیاتوند عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره تاثیر دمنوش های گیاهی برای لاغری گفت این روز ها بسیاری از افراد با هدف لاغری به مصرف دمنوش های گیاهی و ارگانیک اقدام می کنند که در بسیاری از موارد در نتیجه مصرف این دمنوش ها موفق به کاهش وزن خود می شوند اما اینکه تا چه میزان این کاهش وزی به دلیل مصرف دمنوش نیوشا است برای بسیاری سوال است.

در واقع اینکه بسیاری از این دمنوش های گیاهی با کاهش اشتهایی افراد باعث کاهش وزن می شوند حقیقتی غیر قابل انکار است اما برای نتیجه گیری از این دمنوش های گیاهی به منظور لاغری باید مقادیر شخصی در طول روز و دوره هر شخص مصرف کرده.

تاثیر دمنوش نیوشا

یک قرص چای سبز معادل 12 لیوان دمنوش چای سبز می باشد پس یک فرد برای استفاده از تاثیر دمنوش نیوشا باید مقادر زیادی از این نوع گیاهان را مصرف کنند که درد صورت مصرف به موقع و منظم در خیلی موارد زیادی شاهد بودیم که از نتیجه دمنوش های بسیار راضی بودن.

خیلی ها سوال میپرسند که آیا دمنوش نیوشا موثر است ؟ در جواب آنها باید بگم اگر کسانی که با مصرف دمنوش های گیاهی موفق بوده اند زیر نظر مشاورین سلامت خود همزمان با مصرف منظم این دمنوش های گیاهی رژیم لاغری رایگان دریافت کرده اند و کالری های دریافتی خود را نیز تنظیم کرده اند و به ورزش و پیاده روی پرداخته اند.

نکته : همه بدن ها نیاز به ورزش ندارند گاهی با کنترل تغذیه وزن کاهش پیدا میکنه همه این موارد و نوع دستورات غذای و رفتاری شما برای لاغری نسبت به بررسی فیزیک و طبع شما توسط کارشناسان ما دارد.

پک لاغری نیوشا

دمنوش نیوشا برای مصرف لاغری یک دوره 40 روزه و 60 روزه و 80 روزه ارئه میکند برای تهیه دمنوش و استفاده از دمنوش به منظور لاغری ابتدا فرد توسط مشاوره سلامت شرکت نیوشا مورد چکاپ قرار میگیره و یک سری موارد از شما سوال میشود و حدودا 6 تا 8 عدد دمنوش مختلف به شما داده می شود.

با توجه به اینکه تمامی محصولات نیوشا ارگانیک هستن و از طبیعت گرفته شده اند و فاقد هر گونه ناخالصی می باشد و نه تنها که آسیبی به بدن نمیرسانند بلکه باعث بهبود و رفع بسیاری از مشکلات و بیماری های مختلف دیگر به شما کمک شایانی میکند.

پک لاغری نیوشا

عملکرد دمنوش لاغری نیوشا به این صورت است که با بالا بردن سوخت و ساز بدن یا متابولیسم بدن و کاهش اشتها چربی سوزی مناسب و در نهایت کاهش سایز و کاهی وزن می باشد نوشیدنی های شرکت نیوشا انتخاب های فوق العاده برای یک زندگی سالم و ایده آل است.

حداقل مدت زمان مصرف دمنوشا برای نتیجه گرفتن 40 روز می باشد و حدودا 3 الی 8 کیلو کاهش وزن ایجاد میکند 20 روز اول دوره مصرف دمنوش ها بدن فقط خود را با دمنوش ها گیاهی سازگار می کند و 20 روز بعد شروع به کاهش وزن و کاهش سایز می کند گرچه زمان نتیجه دهی پک لاغری نیوشا را در افراد مختلف متفاوت است چون شرایط فیزیکی و روحی و میزان سوخت و ساز بدن افراد با هم متفاوت می باشد.

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 383 تاريخ : پنجشنبه 8 آذر 1397 ساعت: 13:52

به طور غریزی هر مردی تمایل دارد تا در نظر دختران جذاب و خاص جلوه کند و به عبارتی استاد جذب دختران شود و این مسئله زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که دختر خاصی ذهنش را به خود مشغول کرده است و دنبال راهکار‌های متفاوتی می‌گردد و شاید اکثریت تلاشش را برای جذب دختر مورد علاقه اش به کار می‌گیرد؛ اما شاید از این مسئله نیز آگاهی نداشته باشد که از نظر روانشناسی ثابت شده است که طرز تفکر همه‌ی دختران درباره‌ مرد مورد علاقه خود یکسان نیست و برای جذب دختران همه‌ مردان نباید به یک شکل باشند،

بلکه باید در قدم اول دختر مورد علاقه‌ی خود را تا حدی بشناسند و از ویژگی‌های رفتاری او آگاهی پیدا کنند.

از طرفی شاید به همین دلیل نا آگاهی باشد که مردان، زنان را به ویژگی‌هایی از قبیل عجیب و غریب بودن یا بی فکر و منطق و امثال این خطاب می‌کنند؛ در حالی که واقعیت امر خلاف این را ثابت کرده و بیان می‌کند دختران نه کم هوش و نه بی‌منطق‌اند بلکه فقط طرز دیدشان متفاوت است و به موضوعات از بعد‌های دیگری نگاه ‌کنند.

حال سوای تفاوت‌های رفتاری و شخصیتی دختران ‌و انتظارات جداگانه از مرد مورد نظرشان می‌توانیم بگوییم که برای جذب دختران بسیاری از ویژگی‌ها وجود دارند که تقریبا مشابه هستند و جزء نکات طلایی هستند که مرد‌ها با کمک گرفتن از این کار‌ها می‌توانند قدمی برای جذب دختران برداشته باشند.

۱- اعتماد به نفس داشته باشید

برای جذب دختران اعتماد به نفس داشته باشید

اعتماد به نفس در مردان جزء کلیدی‌ترین مولفه‌ها برای جذب دختران است. دختران خیلی به این مورد توجه دارند و متوجه داشتن یا نداشتن آن می‌شوند و شما نیز می‌توانید از طریق راهکار‌هایی ساده مانند درست لباس پوشیدن، جذاب حرف زدن، فکر کردن و عمل کردن مثبت، مرد عمل بودن و غیره این ویژگی را برای جذب دختران به نمایش بگذارید.

 


۲- به حرف‌هایشان گوش دهید

یکی از راه‌های اصلی برای جذب دختران این است که زمانی آن‌ها با شما حرف می‌زنند یا به نوعی درباره‌ی مسئله‌ای درد دل می‌کنند؛ دوست دارند که در مقابل آن‌ها سراپا گوش باشید. آن‌ها دوست دارند زمانی که با شما صحبت می‌کنند به جای مشغول بودن به گوشی و امثال آن به آن‌ها احترام بگذارید و پس از گوش دادن و تمام شدن حرف‌هایشان، آن را به درستی تفسیر کنید و این کار نیز خود نیاز به تمرین دارد که می‌توانید از طریق پرسیدن سوالات مختلف از آن‌ها و گوش دادن به توضیحاتی که صبورانه و با صمیمت در نگاهتان درک می‌شود؛ گام مهمی برای جذب دختران بردارید.

۳- برای جذب دختران به آن‌ها احترام بگذارید

 

احترام گذاشتن مسئله‌ای نیست که دیگران آن را به طور خودکار به شما عرضه کنند بلکه شما می‌توانید با انجام کار‌هایی مانند خوب لباس پوشیدن‌ها و اقتدار در تصمیم‌گیری‌ها و داشتن اعتماد به نفس کافی برای جذب دختران تلاش کنید و قطعا واکنش دختران از احترام گذاشتن به آن‌ها متقابل است و شاید به گونه‌ای که خودش هم متوجه نباشد رفتارش در مقابل شما تغییر می‌کند و حالت تقدیر و سپاس گذاری از خود را نسبت به شما نشان می‌دهد.

۴- استقلال داشته باشید

مستقل بودن از هر نظری اعم از استقلال مالی، شخصیتی، رفتاری و غیره از ویژگی‌های برجسته‌ای است که مرد را در نگاه دختران بالغ و عالی جلوه می‌دهد و از این جهت شما باید برای جذب دختران به آن‌ها نشان دهید که به قول عامیانه بچه ننه نیستید، درست فکر می‌کنید، درست تصمیم می‌گیرید و  حمایتگر خوبی هستید.

۵- جنتلمن باشید تا دختران را به خود جذب کنید

 

جنتلمن‌ها افرادی هستند دارای حرکات، ویژگی‌های خاص و ویژگی‌های حساب و کتاب شده و دقیق و این افراد با ظاهری شیک و مرتب و باعث احساس امنیت می‌شوند و هم‌چنین با سایر ویژگی‌ها چون وقت شناس بودن، عملکرد قوی موقع بحران و اشتباه، مودب بودن، آهسته صحبت کردن، قطع نکردن حرف دیگران، احترام گذاشتن، مقدم شمردن خانم‌ها در موقع ورود و خروج و غیره معروفند و بدون شک افرادی با این ویژگی به راحتی جذب دختران می‌شوند و دختران اکثر اوقات وقتی جذب پسری می‌شوند از این ویژگی زیاد اسم می‌برند.

۶- از آن‌ها تعریف و تمجید کنید

تعریف کردن از صفات دیگران همیشه می‌تواند روحیه‌ی نا ملایم و سخت بسیاری از آدم‌ها را ازبین ببرد و مشخص است که دختران نیز از این مقوله جدا نیستند و تعریف و تمجید را خیلی دوست دارند و صادقانه یا دروغی بودن آن را خیلی زود تشخیص می‌دهند. بنابراین همیشه برای جذب دختران موضوعی برای تعریف و تمجید پیدا کنید و جملاتی مانند خیلی باهوش هستی، خیلی خوش قیافه هستی و امثال این‌ها را برای جذبشان به کار بگیرید.

۷- برای جذب دختران آن‌ها را بخندانید

برای جذب دختران آن‌ها را بخندانید

بعضی از افراد با خود فکر می‌کنند که جدی و خشک بودن مانند محیط‌های عمومی و محیط کار و ..و تکرار این گونه رفتار‌ها برای جذب دختران نیز می‌تواند کارساز باشد؛ اما غافل از اینکه زنان یا دختران عاشق مردانی هستند که بتواند آن‌ها را بخنداند و خوش مشرب بودن و رفتار‌هایی مانند جوک تعریف کردن در زمان و مکان خاص خود می‌تواند احساس صمیمیت و نزدیکی خاصی را به طرف مقابلتان القاء کند البته اگر این ویژگی در موقعیت‌های مناسب و با فاصله از هم باشد بسیار می‌تواند مفید واقع شود.

۸- برای جذب دختران خوشتیپ باشید ( از نظر اندام و لباس)

 

علم روانشناسی هم ثابت کرده که دختران به اندازه پسران به قیافه اهمیت نمی‌دهند؛ بلکه این خوشتیپ و خوش لباس بودن و همچنین خوش اندام بودن است که به طور اکتسابی می‌تواند نقطه مثبتی برای جذب دختران باشد. برای این منظور می‌توانید از تمرینات ورزشی غافل نباشید و همیشه آن را جزء برنامه خود قرار دهید و همچنین برای خوش تیپ بودن نباید هر لباسی را با هر سایزی انتخاب کنید نه لباس بسیار تنگ  چسبان و نه لباسی که در آن غرق شوید بلکه لباس‌های سایز و اندازه‌ی خودتان را انتخاب کنید.

در یک نگاه کلی باید بگوییم زنان و دختران موجودات عجیب و غریبی نیستند، بلکه برای جذبشان شناخت بیشتری لازم است. آن‌ها عادت ندارند نیاز‌هایشان را بر زبان بیاورند و دوست دارند ذهنشان را بخوانید و از نظر بسیاری از ویژگی‌ها و رفتار‌ها می‌توانند با امثال خود کاملا متفاوت باشند و یا سلیقه‌ای عمل کنند. بنابراین شما می‌توانید با مطالعه‌ی هر چه بیشتر بسته‌های خاص موجود و مرتبط با این موضوع در این سایت راهکار‌های جذب دختران را بیشتر بشناسید و در این راه با شناخت کامل‌تری از قبل عمل کنید.

منبع : http://takamoleman.com

 

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 322 تاريخ : چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 19:15

آیفون XS Max برادر بزرگ آیفون XS محسوب می‌شود که توانسته با ظاهری چشم‌گیر و طراحی فوق‌العاده‌ی خود به عنوان یکی از خوش‌دست‌ترین گوشی‌های فعلی خود را معرفی کند. با این وجود،‌ اندازه‌ی بزرگ گوشی ممکن است برای برخی افراد دردسر ساز باشد چرا که امکان سر خوردن گوشی از دست کاربران وجود دارد. به همین خاطر، می‌توانید با خرید قاب گوشی آیفون XS مکس از این گوشی در مقابل اصابت‌های شدید محافظت کنید. کافی است این گوشی را با محصولات بزرگ شرکت‌های دیگر مقایسه کنید و متوجه ضخامت باریک این گوشی شوید. البته ضخامت گوشی حتی با خرید قاب آيفون XS Max نیز باریک باقی می‌ماند چرا که قاب‌های گوشی در دسته‌های متفاوتی برای این اسمارت‌فون عرضه شده‌اند. بدنه‌ی پشتی آیفون XS Max طراحی کاملا صافی دارد و در صورتی که بر روی میز قرار دهید احتمال سر خوردن آن باز هم می‌رود. به همین علت، قاب گوشی آیفون XS Max می‌تواند از گوشی شما در مقابل این مشکل نیز محافظت کند.

قاب گوشی آیفون xs max 

نمایشگر بزرگ این اسمارت‌فون با قاب گوشی آیفون XS Max به محافظت نیاز دارد

آیفون XS Max مجهز به نمایشگری 6.5 اینچی شده که در مقایسه با آیفون 8 پلاس که نمایشگری 5.5 اینچی دارد،‌ باز هم اندازه‌ی کوچک‌تری به خود گرفته است و این نشان می‌دهد اپل در ظرافت این گوشی نبوغ خاصی را به کار برده است. ساکنان کوپرتینو به بهترین شکل ممکن حاشیه‌های اضافی نمایشگر را کنار زده‌اند و توانسته‌اند نمایشگری فوق‌العاده برای این گوشی تعبیه کنند. با این حال، نمایشگر بدون حاشیه مشکلات خاص خود را دارد و احتمال آسیب دیدن آن زیاد است. با خرید قاب گوشیآیفون XS Max می‌توانید از نمایشگر این گوشی نیز محافظت بیشتری به عمل آورید. اپل مدعی شده شیشه‌ی به کار گرفته در این گوشی نسبت به آیفون X استحکام بیشتری را دارد. با این حال باید دید آیا این شیشه می‌تواند در مقابل ضربات نسبتا شدید نیز دوام داشته باشید یا این که کاربران باید از قاب گوشی آیفون XS Max استفاده کنند.

 قاب گوشی آیفون xs max

انتخاب رنگ‌های متفاوت با خرید قاب گوشی آیفون XS  مکس

اپل گوشی آیفون XS مکس را به تاییدیه‌ی IP68 مجهز کرده است. بنابراین، کاربران می‌توانند این گوشی را حداکثر تا عمق دو متری به مدت زمان 30 دقیقه در زیر آب نگه دارند. اپل این گوشی را در انواع مایعات نظیر آب شور و شیر بررسی کرده و آیفون XS Max توانسته جان سالم به در ببرد. با این حال، می‌توانید برای این که خیال خودتان را از این بابت راحت کنید،‌ قاب گوشی آیفون XS Max را خریداری کرده و بر روی گوشی قرار دهید. اپل همچنان اعتقادی به استفاده از درگاه 3.55 میلی‌متری صدا بر روی محصولات خود ندارد و به نظر نمی‌رسد این روند نیز دچار تغییر شود. آيفون XS Max در رنگ‌های متفاوتی نظیر نقره‌ای،‌ خاکستری و طلایی عرضه شده و می‌توانید با خرید قاب گوشی آیفون XS مکس از رنگ‌های دیگر نیز بر روی گوشی خود استفاده کنید. در مجموع،‌ اپل هرگز با طراحی‌های خود ما را نا امید نکرده و این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با خرید قاب گوشی آیفون XS Max می‌توانید از این گوشی ارزشمند محافظت بهتری را به عمل آورید و در کنار آن، تنوع رنگی بیشتری را به این اسمارت‌فون زیبا ببخشید.
 

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 407 تاريخ : جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 13:48

در این بخش از آموزش فارکس در سایت مجیک نیوز میخواهیم شمارا با مبحث جفت ارزها  بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

درباره ارزها در فارکس بیشتر بدانیم

جفت ارزها با نقدینگی بالا

ارزها در فارکس ، همانند سهام و اوراق قرضه دارای جفت هایی با نقدینگی بسیار بالا و پایین هستند. ارزهای با نقدینگی بالا به واسطه ی اقتصاد پایدار و سیستم سیاسی کشورهای مربوطه مشخص می شوند. از زمانی که ارزهای اروپایی متحد شده و یورو را به وجود آوردند، ارزهای نقدینه شامل موارد زیر می شوند:

دلار آمریکا – ین ژاپن – پوند انگلیس – یورو – دلار کانادا

بر اساس برآوردها، بیش از ۸۰ % از حجم تبادلات روزانه ارز خارجی متشکل از فعالیت این ارزها می باشد.

در فارکس با ارزها بیشتر آشنا شوید

ارزهای خارجی با چه نمادی در فارکس شناخته می شوند؟

ارز ها به واسطه ی نماد خاص خود از یکدیگر تمیز داده می شوند. در بازار Forex، قیمت یک جفت ارز، در واقع ارزش یک ارز در برابر ارزش ارز دیگر است. یک جفت ارز شامل «نام» هر دو ارز می باشد که توسط «/» از هم جدا می شوند. «نام» متشکل از ۳ حرف مخفف می باشد. در بیشتر موارد، ۲ حرف اول شناسه ی کشور و حرف سوم نشانگر واحد ارز کشور مربوطه است.

به عنوان مثال:

USD= دلار آمریکا  –  GBP= پوند انگلیس  –  JPY= ین ژاپن  –  CAD= دلار کانادا  –  AUD= دلار استرالیا

از آنجایی که یورو متعلق به اروپا می باشد، با مخفف «EUR» شناخته می شود.

با ترکیب دو ارز «EUR» و «USD»، جفت ارز «EUR/USD» ایجاد می شود.

ارز پایه و ارز متضاد  در فارکس به چه معناست ؟

ارز پایه، اولین ارز در یک جفت ارز است که همیشه ارز غالب محسوب می شود. به همین ترتیب، دومین ارز در یک جفت ارز، ارز متضاد است.

یورو ارز غالب در برابر دیگر ارزهای جهانی است. جفت ارزهای اصلی در برابر یورو «EUR» عبارت اند از: EUR/USD، EUR/GBP،  EUR /CHF، EUR /JPY، EUR/CAD و غیره. مخفف «EUR» همیشه ابتدا در این ترتیب نمایش داده می شود. ارز بعدی، در سلسله مراتب  نام ارزهای غالب، پوند انگلیس است. جفت ارزهای اصلی در برابر پوند انگلیس «GBP» عبارت اند از: GBP/USD، GBP/CHF، GPB/JPY، GPB/CAD. به غیر از جفت ارز EUR/GBP، پوند انگلیس در هر جفت ارز دیگری اولین ارز است.

همچنین بیشتر بخوانید:

 

معرفی بروکرهای معتبر فارکس

ارز پایه وغالب بعدی دلار آمریکا است. USD/CAD، USD/JPY و USD/CHF به عنوان کنوانسیون جفت ارزهای نرمال برای جفت ارزهای اصلی محسوب می شوند. از آنجایی که یورو و پوند انگلیس ارزهای پایه غالبتراند، دلار آمریکا به شکل  EUR/USD و GBP/USD مظنه می شود.

شناخت ارز پایه از اهمیت ویژه ای برخودار است چرا که تعیین کننده ی ارزش ارزها (مفهومی و واقعی) به هنگام تبادل یک ارز خارجی است.

آلپاری | بروکر آلپاری | بروکر فارکس | روانشناسی فارکس

ارزش ارزها در فارکس

ارز پایه همیشه با واحد تبادل پولی یکی از ارزها برابر است (یعنی ۱ یورو، ۱ پوند و ۱ دلار). هنگامی که یک سرمایه گذار اقدام به خرید ۱۰۰،۰۰۰ EUR/USD می کند، در واقع او یورو را به عنوان ارز پایه خریداری (دریافت) می کند و دلار آمریکا را به عنوان ارز متضاد می فروشد . به عبارت دیگر، مقدار ارز پایه ای که او خریداری می کند برابر با ۱۰۰،۰۰۰ یورو  می باشد.

قیمت ارز پایه همچنان ثابت می ماند، این در حالی است که ارز متضاد با توجه به مظنه ی جفت ارز مربوطه تغییر می کند که برابر است با:

 (مقدار ارز پایه x نرخ ارز در بازار)

کوچکترین تغییر تدریجی در قیمت یک جفت ارز یک «پیپ» نامیده می شود. در تمامی جفت ارزها، به استثنای JPY، یک پیپ برابر با یک چهارم اعشاری ارزش یک جفت ارز است. تریدرها با استفاده از اهرم و با توجه به روند قیمت در قسمت های کوچکی از یک درصد، سود و یا ضرر قابل توجهی را تجربه می کنند.

در نسبت اهرم ۱:۵۰، یک پوزیشن ۱۰۰،۰۰۰ EUR نیاز به ۲۴۰۰ دلار مارجین در نرخ ارز ۱٫۲۰۰۰دارد. جهت محاسبه ی آن کافی است که معادل «۱۰۰،۰۰۰ یورو» به دلار (یا ۱۲۰،۰۰۰ دلار آمریکا)  بر نسبت اهرم   ۱:۵۰ تقسیم شود.

$۱۲۰,۰۰۰ / ۵۰ = $۲,۴۰۰= مارجین مورد نیاز

برای تعیین ارزش یک پیپ در معامله بالا از محاسبات زیر استفاده می شود:

۱۲۰۰۰۰$= مقدار رسمی ارز پایه ×۱٫۲۰=ارزش به دلار آمریکا

۱۱۹٫۹۹۰ $=مقدار رسمی ارز پایه (۱٫۲۰-.۰۰۰۱) x= یک پیپ –ارزش به دلار آمریکا

ارزش یک پیپ در دلارها برابر است با۱۱۹٫۹۹۰-۱۲۰۰۰۰ یا ۱۰ دلار

حرکت قیمت تعیین کننده ی قوی و یا ضعیف تر شدن یک ارز در بازار است. هنگامی که قیمت یک جفت ارز از پایین به بالاتر تغییر می کند، در واقع به ارزش ارز پایه افزوده شده و نتیجتاً از ارزش ارز متضاد کاسته شده است.

اگر نرخ ارز EUR/USD از ۱٫۲۰۰۰ به ۱٫۲۰۲۴ برود، نتیجتاً به ارزش یورو افزوده شده و از ارزش دلار آمریکا کاسته می شود. چرا؟

زمانی که نرخ ارزهای خارجی (قیمت ها) را بررسی می کنیم، اقدام به خرید یک جفت ارز به منزله ی خرید ارز پایه (EUR) و فروش ارز متضاد (USD) تلقی می شود. به عنوان مثال، اگر یک تریدر جفت ارز EUR/USD را به نرخ پایین بخرد و آن را به نرخ بالاتر بفروشد، سود کرده و اگر به نرخ بالا بخرد و به نرخ پایین بفروشد، ضرر کرده است.

منبع مجیک نیوز

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 367 تاريخ : چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت: 6:35

دانلود مجموعه آهنگ بیس دار برای ماشین با لینک مستقیم

دانلود مجموعه آهنگ بیس دار برای ماشین

دانلود آهنگ بیس دار برای ماشین

دانلود آهنگ بیس دار

دوستای عزیز و کاربران محترم سایت هلن موزیک این قسمت برای دوستای اهل دل چند تا آهنگ بیس دار توپ

مخصوص ماشین براتون اماده کردم امیدوارم که لذت ببرید ...

 .

باس یا بیس نام بازه‌ای از صدا در موسیقی و گونه‌ای از صدای بسیار بَم مردان در خوانندگی و اپرا است

ویژگی

 

    صدای باس دارای محدوده صوتی در حدود دو اکتاو است و با «کلید فا» نوشته می شود.

    وسعت صدای باس ار نت «می» (E2) تا «فا» (F4) است.

    صدای باس دارای تقسیم بندی متفاوتی با توجه به طنین و وسعت صوتی دارد مانند : «باس دراماتیک»، «باس کمیک»، «باس-باریتون» و ... این تقسیم بندی در اپرا و خوانندگی سولو به کار می رود.

 

در مطالعه هارمونی معمولاً چهار قسمت صدایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌نام‌های سوپرانو، آلتو، تِنور و باس.

 

Bass, in music, the lowest part in a multi-voiced musical texture. In polyphony of the sort that flourished during the Renaissance, the bass formed one of several relatively independent or contrapuntal melodies.

 

During the figured-bass era (17th and early 18th centuries), the thorough bass, or basso continuo, fuished a “base” for accompaniments played with relative freedom, though bound by certain conventions as well as shorthand instructions inserted in figures above the bass. In the homophonic, basically chordal, musical styles of the later 18th and 19th centuries, the bass was of crucial structural significance as the lowest of parts and, thus, the foundation of harmony.

 

In vocal music, the bass is the lowest male voice, with a typical range from the second E below middle C to F♯ above; the basso profundo is low and rich, while the basso cantante (“singing bass”) is lighter and more lyric. Among instruments, the lowest-pitched member of a family is referred to as the bass, for example, the bass recorder or bass viol. The lowest-pitched member of the violin family is called a double bass

اما برای دانلود آهنگ بیس دار از هلن موزیک بر روی آهنگ بیس دار کلیک کنید

 

آهنگ بیس دار قوی

دانلود آهنگ بیس دار

دانلود اهنگ بیس دار ایرانی

آهنگ ییس دار خارجی

آهنگ بیس دار هلن موزیک

 

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 373 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 19:28

امروزه جدیدترین روش های کسب درامد از اینترنت در خانه ، مربوط به مایینینگ و دنیای ارزهای دیجتال مانند استخراج بیت کوین می باشد. همان طور که می دانید حسابی بازار ارز های دیجیتال ، استخراج و کسب درآمد به خصوص توسط ارز دیجیتال بیت کوین داغ شده است و در کل دنیا به سرعت در حال پیشرفت می باشد. به تازگی با یکی از جدیدترین و ساده ترین روش های استخراج (ماینینگ) و کسب درآمد از بیت کوین بدون نیاز به تجهیزات و تنها با یک مرورگر آشنا شده ایم که کاملا رایگان می باشد و روش راحتی برای درآمد دارد. در ادامه قصد داریم این روش را به شما معرفی کنیم. کسب درآمد با مرورگر کامپیوتر و بدون نیاز به هزینه یکی از بهترین روش هایی می باشد که تا کنون به آن برخورد کرده ایم.

کسب درامد با استخراج بیت کوین | بیت کوین رایگان | 

 همچنین بخوانید:

 

بیت کوین چیست؟همه چیز درباره بیتکوین

روش جدید استخراج بیت کوین در خانه با مرورگر کاملا رایگان

در حال حاضر بیش از 2000 ارز دیجیتال در دنیا وجود داره که معرفترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال بیت کوین هست . در حال حاضر قیمت هر بیت کوین حدود 6500 دلار در تاریخ 18 مهر 1397 می باشد  چیزی معادل 80-100 میلیون تومان ، که قیمت قابل توجهی می باشد.

ارزهای دیجیتال وجود فیزیکی ندارند و به صورت مجازی و با تکنولوژی بلاکچین تبادل و منتقل می شوند . در صورتی که شما بیتکوین داشته باشید می توانید در کیف پول شخصی خودتون یا والت خودتون پول رو نگه داری کنید و هر زمان که خواستید به واحد پولی دیگری تبدیل کنید و یا به افراد دیگر انتقال بدهید.

 

قیمت لحظه ایی بیت کوین

اما بیت کوین چگونه بدست میاد ؟

  1. راه اول خرید بیتکوین به قیمت روز هستش که بسیار گران هست، مخصوصا با توجه ارزش پول ایران و همچنین اینکه خرید و فروش ارز دیجتال فعلا در کشور ممنوع می باشد.
  2. راه دوم استخراج بیت کوین یا ماین کردن بیت کوین هست که نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاصی می باشد و قیمت هر کدام از این دستگاه ها چیزی حدود 18 میلیون تومان می باشد. . هزینه برق برای تولید و استخراج 1 بیت کوین در حال حاضر به بیش از 35 میلیون تومان می رسد. به غیر از از هزینه برق شما نیاز به تجهیزات سخت افزاری ماینینگ هستید که این تجهیزات در صورتی که بتونید داخل ایران تهیه کنید بسار پر هزینه و گران هستش . به غیر از این مسائل شما نیاز به اینترنت و برق پایدار هستید که در ایران همچین چیزی وجود ندارد.
  3. راه سوم استخراج بیت کوین استفاده از سایت های استخراج ابری میباشد که با گرفتن هزینه بخشی ازقدرت سخت افزار های خود را در اختیار شما قرار میدهند.

بنابراین نتیجه می گیریم ماینینگ یا استخراج بیتکوین در ایران برای هر شخصی مقدور و به صرفه نخواهد بود.

اما امروز یک راه بی دردسر و بدون هزینه و رایگان برای ماین کردن بیت کوین به شما آموزش می دهیم . با این روش با استفاده از کامپیوتر شخصی و استفاده از سی پی یو کامپیوتر شما عملیات استخراج انجام میشه و هر چند دقیقه تعدادی ساتوشی ( واحد کوچکتر بیتکوین ) دریافت خواهید کرد .

 حالا این سوال پیش می آید که با یک کامپیوتر خانگی مگر می شود بیت کوین استخراج کرد ؟؟

خب مسلما سرعت استخراج ساتوشی توسط کامپیوتر شما با یک سیستم 100 میلیون تومنی بسیار تفاوت دارند اما با این روش شما می تونید با جمع آوری زیر مجموعه سرعت و توان استخراج خود را چند برابر کرده و همچنین از درآمد زیر مجموعه های خود نیز درصد دریافت کنید.

این سیستم توسط یک مرورگر ساده انجام می شود و هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است . فقط کافیست شما هنگامی که از کامپیوتر خود استفاده می کنید عملیات استخراج بیتکوین رو فعال کنید.

در حال حاضر این تنها روش رایگان استخراج بیتکوین هستش ، به این نکته توجه کنید که پیشبینی شده قیمیت بیتکوین در سال جاری افزایش خواهد داشت و با توجه به ارزش دلار در کشور ما چه رقم بزرگی خواهد شد. شما با فعالیت خودتون و زیر مجموعه هایتان می توانید سرمایه خوبی برای خودتون پس انداز کنید.

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

http://magicnews.ir/ea-money-by-mining-bitcoin/

وارد آدرس سایت شوید و فایل مرورگر را دانلود کنید.

مشاهده سایت و دانلود مرورگر

نکته : اگر لینک بالا باز نشد یا در حالت لودینگ ماند برای دفعه اول از قند شکن استفاده کنید.

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

پس از نصب مرورگر و اجرای آن و کلیک بر روی دکمه نارنجی رنگ بالا سمت راست در تصویر بالا مشخص شده است (دقت نمایید که این مرورگر شبیه به مرورگر کروم می باشد) صفحه ای شبیه به صفحه زیر باز خواهد شد .

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

نکته : تا زمانی که ویندوز را تغییر نداده اید نیازی به ثبت نام نیست اما جهت اطمینان از منو سمت راست (علامت سه خط) بخش login را پیدا کرده و به اکانت گوگل خود متصل نمایید.

از این لحظه استخراج شما آغاز می شود.

نمونه ای از استخراج ارز بیت کوین و زیر مجموعه گیری توسط یکی از کاربران

شروع فعالیت ایشون از تاریخ 3 مهر 1397 تا به امروز 18 مهر 1397 

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

نکاتی که باید برای استخراج بیت کوین بدانید :

  •  حتما شروع به جمع آوری زیر مجموعه و ساختن تیم استخراج کنید. زیرا از این طریق درآمد قابل توجهی خواهید داشت.
  • این یک کار دسته جمعی هستش که افراد هم برای خودشون هم برای تیمشون کار میکنن. به این صورت می توانید به نتیجه برسید.
  • شما تا 10 Level می توانید زیر مجموعه بگیرید که از عضوهای هر مرحله درصد خاصی دریافت خواهید کرد.
  • هر زمان که کامپیوترتان روشن است عملیات استخراج رو انجام بدید و از اعضای تیمتون هم بخواید این کار را انجام بدهند.
  • بعد از رسیدن به یک حد نصاب خاص میتونید بیتکوین رو به کیف پول شخصیتون ( نحوه ساخت کیف پول بیت کوین) انتقال بدید.
  • هر چه مرورگر کمتری داخل سیستم شما باز باشد فشار بر روی cpu کمتر بوده و استخراج بیشتری انجام می شود.
  •  میتونید از خود مرورگر استخراج برای کارهای روزانه استفاده کنید که بیت کوین بیشتری بدست می آید.

نحوه ساخت کیف پول مجازی برای برداشت ارز بیت کوین 

برای ساخت کیف پول مجازی باید از طریق سایت بلاک چین ثبت نام کنید که به صورت رایگان هستش

ثبت نام و ساخت کیف پول بیت کوین

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 394 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 23:26

در قلبتو رو کسی وا نکنیا | آهنگ در قلبتو رو کسی وا نکنیا از محمد لطفی خواننده تازه کار بسیار محبوب ایرانی که با اهنگ در قلبتو رو کسی وا نکنیا از هلن موزیک به شهرت رسیده است این آهنگ زیبای محمد لطفی با نام نا رفیق ( Mohammad Lotfi – Narefigh ) تقدیم به شما با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

 

متن ترانه نارفیق محمد لطفی

در قلبتو رو کسی وا نکنیا خودتو تو دله کسی جا نکنیا منو تنها نذاریا تنها نذاریا
هر چیم بد بشی بازم تو رو میخوام کی میگه کم تو رو میخوام
من که گفتم تو رو میخوام نگفتم تو رو میخوام

آخه من نمیگم همه میگن عشقه تو وفا نداره نمیدم پس نمیدم این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته دیگه نا نداره دله بیقرارم به کی بگم گرفته

دلی دوست دارم خیلی دوست دارم خودتم بخوای بری عمرا نمیذارم
آخه نفسی جونی چرا نمیدونی بی خبر از حاله خرابه منه مجنونی

آخه من نمیگم همه میگن عشقه تو وفا نداره نمیدم پس نمیدم این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته دیگه نا نداره دله بیقرارم به کی بگم گرفته

دانلود آهنگ در قلبتو رو کسی وا نکنیا محمد لطفی

اهنگ در قلبتو رو کسی وا نکنیا

در قلبتو رو کسی وا نکنیا

منبع : هلن موزیک

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 466 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 8:23

How do you buy Telegram Members Channel?

we offer telegram members for your channel to promote your product or services. This will be a massive impact on the marketing of your telegram member channel. The following service Telegram post views will be a popularize service to add to your marketing promotion for your telegram channel.

Is it safe to buy channel members?

Yes, it is safe to buy telegram members for your channel or group, we offer a safe and secure method to provide you good or fake quality for your telegram channel or telegram group. We offer a guarantee of the minimal telegram members you bought from us. So you will always receive your order amount! So you can safely and see your telegram members coming in!

Who are you? Why do you provide this telegram services?

Our services are for inteational clients worldwide. We are working day and night to provide you a good service for your telegram group, telegram channel and for promoting your telegram posts. We always respond in few minutes and process your order within 24 hours. Most times in just 1 hour!

 

If you want to have a popular channel with lots of members, pay attention to this point: Surely every media which respects to its audiences and shows its eligibility, will attract audiences. And telegram channels are the same. You should always know that your channel should be in a way that attracts its audiences. If you have a funny or religious or political channel and use some contents that don't belong to the topic of your channel, you will lose your audiences. Keep the channels quality in a high degree and be sure your audiences will like it and attract you.  is the first place to do Telegram services such as Buy Telegram channel Post View to increase the popularity of your Channel.

 

buy telegram follower


buy telegram followers


telegram followers

 

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 307 تاريخ : شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 7:00

دانلود فیلم خوک با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی خوک با کیفیت Full HD 1080

دانلود فیلم ایرانی جدید خوک به کارگردانی مانی حقیقی محصول سال ۹۶

دانلود فیلم ایرانی، فیلم ایرانی جدید، دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم

New Film By Mani Haghighi – Pig

فیلم ایرانی خوک

 

 

نام اثر: خوک

کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p

مخاطب : بزرگسالان

نوع فیلم : سینمایی

محصول : ایران

موضوع : اجتماعی

نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان : مانی حقیقی

با هنرنمایی : لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، حسن معجونی، سیامک انصاری، علی باقری، پریناز ایزدیار و آیناز آذرهوش.

سال تولید : ۱۳۹۶

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷

مدت زمان : ۹۵ دقیقه

 

درباره فیلم :
خوک فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی محصول سال ۱۳۹۶ است.پریناز ایزدیار،لیلا حاتمی و علی مصفا برای اولین بار با بازی در خوک،حضور در یک اثر کمدی را تجربه کرده اند.خوک برای اولین بار روز چهارشنبه دوم اسفندماه ۱۳۹۶ برابر با ۲۱ فوریه ۲۰۱۸،با حضور پریناز ایزدیار،لیلا حاتمی،مانی حقیقی،حسن معجونی،علی مصفا،علی باقری و محمود کلاری در بخش رقابتی شصت و هشتمین جشنواره فیلم برلین نمایش داده شد.

 

داستان فیلم: 
حسن که مدتهاست موفق به ساختن فیلم جدیدش نشده بسیار خشمگین و عصبانی است. ستاره‌ی محبوبش دیگر صبر ندارد و می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشق او نیست. دخترش بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش پیر شده و کم‌ کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته. حسن رنجیده است: آیا او مهمترین فیلمساز این شهر نیست؟ پس چرا قاتل تحویلش نمی‌گیرد؟ هنگامی که نام حسن به عنوان مظنون اصلی پرونده قتل‌ها در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، اوضاع دیگر غیرقابل تحمل می‌شود. حالا حسن ناچار است برای اعاده حیثیتش نقشه‌ی هوشمندانه‌ای بکشد…

 

درباره کارگردان فیلم :

مانی حقیق متولد ۲۵ تیر سال ۴۸ در تهران است. او بازیگر نویسنده و کارگردان سینمای ایران است. مانی حقیق در سال ۱۹۹۱ توانست مدرک کارشناسی فلسفه خود را از دانشگاه مک‌گیل دریافت کند. همچنین او فارغ تحصیل رشته فلسفه در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه گولف است که در سال ۱۹۹۷ موفق به دریافت مدرکش از این دانشگاه معتبر شد.

 

پدر و مادر او از هنرمندان سرشناس قدیمی ایران هستند. مادر او لیلی گلستان یکی از پر آوازه ترین مترجمان ایرانی و پدر او نعمت حقیق فیلم بردار معروف ایرانی است. مانی حقیقی در کارمانه کاری خود فیلم های موفقی همچون کنعان، آبادان، کارگران مشفول کاراند، یک پذیرایی ساده و فیلم پر فروش ۵۰ کیلو آلبالو را دارد. همچنین او در فیلم موفق ورود آقایان ممنوع هم به عنوان بازیگر بازی کرده است.

 

یکی از فیلم های خوب مانی حقیقی که مورد توجه خیلی از دوستان و اهالی سینما قرار گرفت فیلم اژدها وارد می شود با بازی امیر جدیدی است. مانی حقیق برای ساخت این فیلم بسیار زحمت کشیده است. این یک فیلم واقعی است که مربوط به دوران قدیم ایران می شود.

 

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 379 تاريخ : شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 7:00

دوستان من یه خانم خانه دار هستم که در منزل صنایع دستی وتزئینی مدروز را برای مغازه های هدیه سرا تولید میکنم وبحمدله کارم اونقدر کیفیت داره که با وجود فراوانی جنسای دکوری چینی بازم پرطرفداره وخواهان زیاد داره الان حداقل هفت هشت سالی هست که مشغول این کارم وخداروشکر بازار فروش خوبی هم دارم.اما یک مشکل هس واونم اینه که با اینکه سابقه کارم خوبه وجامو تو بازار پیدا کردم اینکه بتونم کارمندانی داشته باشم که به اندازه خودم دلسوز کار وکیفیت اون باشن برام مشکل بزرگی شده با اینکه خودم چندین نفر را آموزش دادم وبا کار آشنا کردم اما اونطوری که میخوام دل به کار نمیدن ودلسوز نیستن برای مثال همین دم عیدی که بهترین موقعیت وفصل فروش کارهای من بوده هیچ کدوم حاضر به همراهی نبودن وخودم تمام مسئولیت کار از تهیه مواد اولیه وتولید محصول وبازاریابی وحتی تحویل کار رو به عهده گرفتم ودر بعضی موارد هم بد قول شدم وباعذر خواهی وتوضیح شرایطم به مشتری ، راضیش کردم. از اونجایی که خانه دار هستم وبه زودی فرزند دومم به دنیا میاد ومجبورم حداقل چند ماهی خونه نشین بشم نمیدونم باید چطور برنامه ریزی کنم که بدون نیروی کار مناسب هم بازارم رو از دست ندم و جدای از حفظ بازارم بتونم به توسعه کار وپیشرفت بیشتر در حوزه کاریم فکر کنم.
لطفا اگه نظریا تجربه ای دارید بفرمایید تا هم من وهم کسانی که مشکل مشابه من دارن استفاده کنن. من به دنبال یک کار در منزل مناسب هستم.
پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم.

بابت کسب و کار پر رونقتون خیلی تبریک میگم. هر آدمی که وارد زندگیتون میشه فقط خودتون جذبش میکنید چه همکار چه دوست و … بنابراین اول از همه تقصیر رو گردن انها نندازید که بد بودن و تنبل بودن بلکه به این فکر کنید که من در فرکانس جذب چنین افرادی بودم و خودم باید فرکانسم رو عوض کنم تا ادمای بهتری بیان تو زندگیم.
بعد از اینکه مسئولیت کامل اتفاقاتی که افتاده قبول کردید باید احساسات منفی خودتون رو بخاطر اتفاقات بد گذشته در بریزید و بدانید هرچه شده برای گذشته هاست و در حال حاضر اهمیتی نداره. باید برای آینده تصمیمات و نتایج بهتری رقم زد. پس احساس خوبی داشته باشید و باورهای مثبتی در ذهنتون بسازید.
باورها باید به شما حس قدرت بده و باعث بشه در فرکانس مثبت قرار بگیرید. باید باور کنید افراد بسیار زیادی هستن که میتونن در کنار شما کار کنن و مثل خودتون کارشون خوب باشه و باعث پیشرفت شما بشن. باید باور کنید خدا تمام شرایط و اتفاقات رو جوری میسازه که شما همیشه رو به رشد باشید و ادم هایی رو سر راهتون قرار میده که به شما کمک کنند و در کار شما همکار و همدل باشند باهاتون. مطمئن باشید انسانهای خوب و بااستعداد و توانا خیلی زیاد هستن و حتما وارد زندگی شما میشن. نگرانی هاتون رو دور بریزید و فقط به خدا توکل کنید.
تجسم سازی کنید یک تیم عالی دارید که کارها رو مطابق میل شما انجام میدن و کارشون خیلی خوب و حرفه ای هست و مشتری هاتون حتی بسشتر شدن و درامد بیشتری کسب میکنید، وقتتون برای خانواده و فرزندانتون بسیار زیاده و ازادی بیشتری دارید.
افرادی رو ببینید که کسب و کارهای خانگی خوبی دارن و یک تیم قوی دارن و باهم کار میکنن. انها را الگوی خودتون قرار بدید و مطمئن باشید میتونید مثل انها موفق باشید.

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 369 تاريخ : دوشنبه 19 شهريور 1397 ساعت: 1:25

چرا در بازار فارکس (Forex) معامله کنیم؟ مزایای فارکس (Forex) چیست؟

فارکس (Forex) بزرگ ترین بازار مالی دنیا است و تا سال ۲۰۱۷ حجم معاملات روزانه ی آن با رشدی چشمگیر به حدود ۵٫۳ تریلیون دلار رسیده است. در دهه گذشته معاملات آنلاین Forex در بین معامله گران بسیار شهرت یافته و این به دلیل ارائه مزیت های بزرگ این بازار می باشد. مزایای فارکس (Forex) عبارتند از:

امکان معامله در ۲۴ ساعت شبانه روز

در بازار فارکس (Forex) هیچ محدودیت زمانی ای وجود ندارد و می توانید در تمامی ساعات شبانه روز تجارت کنید. بازار، ۵ روز هفته (از صبح روز دوشنبه در آسیا تا عصر روز جمعه در نیویورک) باز است. با این وجود به یاد داشته باشید که نقدینگی ارزها در زمان باز بودن بازارهای داخلی و همچنین در طول همپوشانی های بازار، یعنی وقتی که افراد زیادی در بازار فعالند، آسان تر خواهد بود. صرفنظر از اینکه ساعت ۶ صبح و یا ۶ عصر است، همیشه در گوشه ای از دنیا معامله گرانی وجود دارند که مدام در حال معامله ی ارز خارجی هستند.

معامله در بازارهای در حال افزایش و یا کاهش

برخلاف بسیاری از بازارهای مالی دیگر که امکان فروش در آنها دشوار است، در فارکس (Forex) هیچ محدودیتی در فروش ارزها نیست. اگر فکر می کنید ارزی بالا می رود، آن را بخرید و اگر پایین می آید آن را بفروشید. به عبارت دیگر، در هر حالتی می توانید پول به دست آورده و یا از دست بدهید! بازارهای سهام سقوط میکنند، اما در فارکس (Forex) زمانی که ارزش یک ارز کاهش می یابد، ارزش ارز دیگری افزایش می یابد که فرصتی دیگر برای سود بردن شما است.

همچنین بخوانید:

 

فارکس ( Forex ) چیست؟

هزینه های پایین معاملات

معامله در بازار Forex با حداقل هزینه همراه است، به همین دلیل دستیابی به فارکس (Forex) به عنوان یک سرمایه گذاری آسان تر است. پلت فرم MetaTrader 4 هزینه ای برای راه اندازی و یا اجرا ندارد؛ هزینه ی اصلی معامله اسپرد (تفاوت قیمت خرید و قیمت فروش) می باشد. شما می توانید در سیستم معاملاتی خود تفاوت قیمت را بدون هیچ هزینه ی پنهان دیگری ببینید، هزینه معامله بسیار شفاف است. معامله در بازار Forex بسیار مقرون به صرفه تر از بازارهای مالی دیگر است.

نقدینگی بی همتا (Liquidity)

از آنجا که فارکس (Forex) ، تنها با تمرکز بر روی چند ارز، یک بازار ۵ تریلیون دلاری در روز است، همیشه افراد زیادی در آن مشغول معامله هستند. به همین دلیل به آسانی می توانید حتی در حجم های بزرگ معامله کرده و یا معاملات خود را ببندید.

آموزش فارکس | بروکرهای فارکس | فارکس چیست

دسترسی به اهرم (Leverage)

از آنجا که میزان نقدینگی در بازار فارکس (Forex) بسیار زیاد است، شما می توانید با اهرم قابل توجهی معامله کنید (به عنوان مثال، قدرت خرید شما در یک حساب کاربری با ۱۰۰۰ $ و یک اهرم (۱:۲۰۰) تا ۲۰۰۰۰۰ $ خواهد بود). به این ترتیب می توانید حتی از کوچک ترین تغییرات بازار به نفع خود استفاده کنید. اهرم مثل یک شمشیر دو لبه عمل میکند، همانطوری که به طور قابل توجهی به سود تان می افزاید، می تواند ضرر تان را هم افزایش دهد.

سرمایه اندک

حتی افرادی که سرمایه زیادی برای شروع معامله ندارند هم به بازار فارکس (Forex) دسترسی دارند. در فارکس (Forex) کارگزارانی وجود دارند که به شما اجازه می دهند حساب معاملاتی با حداقل سپرده ۱ $ (حسابهای مینی) و یا ۲۵ تا ۱۰۰ $ (حسابهای میکرو) افتتاح کنید. با استفاده از معامله ی اهرمی شما می توانید سرمایه ای چندین برابر بزرگتر از سپرده ی خود را کنترل کنید. از طرف دیگر، در بازار Forex این شما هستید که مقدار معامله ی خود را تعیین می کنید، بنابراین معامله گران می توانند با حداقل مقدار ۰٫۰۱ لات و با حداقل سپرده ۱۰۰$ در معاملات شرکت نمایند.

حساب های آزمایشی رایگان (Demo)

بدون ریسک معامله کنید. بسیاری از بروکرهای Forex با ارائه ی حساب های آزمایشی به شما اجازه می دهند بدون از دست دادن حتی یک سِنت با نقاط ضعف و قوت سیستم معاملاتی خود آشنا شوید. اگر تازه کار هستید، از این مزیت بزرگ استفاده کرده و با باز کردن یک حساب آزمایشی Forex معلومات خود را در این رابطه بالا ببرید. به علاوه، با کمک حساب های آموزشی شما نحوه ی استفاده درست از پلت فرم معاملاتی را بهتر یاد می گیرید.

منبع مجیک نیوز

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : فارکس,آموزش فارکس, نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 325 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 15:17

برنامه های ترون از پلتفرم سرگرمی P2P با خریدن شرکت BitTorrent و چندین به روز رسانی در حال اجرا است. در تاریخ 26 جولای، جاستین سان، موسس ترون، شبکه ترون را با اتریوم مقایسه کرد و آن را “80 بار سریعتر” نامید. او در توئیتی بیان کرد که:

ترون هشتاد برابر سریعتر از اتریوم است. BitTorrent با 14 سال تجربه، یک سرویس جهانی را به 100 میلیون کاربر در 138 کشور ارائه می کند. این دو را باهم ادغام کنید و بزرگترین و پیشرفته ترین شبکه P2P را در جهان دریافت کنید!

شایعات مربوط به این خرید بزرگ به مدت چند ماه در میان علاقه مندان به ترون در جریان بود. در اوایل ماه جولای، چدار ویدیویی منتشر کرد، که در آن، بنیانگذار BitTorrent اعلام کرد که این شرکت با مبلغ 140 میلیون دلار به بنیاد ترون فروخته می‌شود. با این حال، این خرید و فروش توسط بنیاد ترون یا موسس آن تأیید نشد. در تاریخ 23 جولای، ترون در نهایت این اعلامیه را تایید کرد و ترون را “بزرگترین اکوسیستم غیرمتمرکز اینترنت در جهان” اعلام کرد.

 همچنین بخوانید:

 

اتریوم (Ethereum) چیست؟

خدمات BitTorrent ترویج ایدئولوژی“All-In Decentralization” تـرون را تسریع کرده است، چرا که هر دو از یک دیدگاه مشابه نسبت به پدیده‌ی وب غیر متمرکز دارند. ترون معتقد است BitTorrent با ادغام در اکوسیستم ترون دارای زندگی تازه‌ای می‌شود و ترون با میراث پروتکل BitTorrent ادامه خواهد یافت.

یکی از رایج ترین پروتکل ها برای انتقال فایل های بزرگ BitTorrent است. این پروتکل امکان انتقال تعداد زیادی از فیلم های دیجیتال، نمایش های تلویزیونی، کلیپ های ویدئویی و همچنین فایل های صوتی را فراهم می‌کند. BitTorrent در بیش از یک دهه در بازار سرگرمی بوده است و در سال 2004 ثبت و دارای 25 درصد از ترافیک اینترنت بود.

برای ارسال یا دریافت فایل ها، شخصی با استفاده از BitTorrent بر روی دستگاه که اینترنت دارد متصل می‌شود. ردیاب های BitTorrent لیستی از فایل های موجود برای انتقال را ارائه می‌دهند و به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا کاربران همکار که بیشتر فایل ها را انتقال می‌دهند را بشناسد. BitTorrent  به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا فایل های مختلفی را بدون دخالت یک شخص ثالث دانلود کنند و همچنین خدمات اولیه را به تمامی کاربران خود رایگان ارائه دهند.

تبلیغات متنی: آموزش بورس | آموزش تحلیل تکنیکال

همه این امکانات در حال حاضر در دست بنیاد تـرون است، زیرا  این شرکت رمزنگاری در حال حاضر با BitTorrent ادغام شده است. جامعه تـرون رسما اعلام کرد که مفتخر از خریدن BitTorrent و همه محصولات این شرکت است. این محصولات عبارت اند از uTorrent، BitTorrent  uTorrent Pro، BitTorrent news, BitTorrent Sync, BitTorrent bundlet، که در حال حاضر متعلق به شرکت ترون است.

در دسامبر 2017، جاستین سان در توییتر گفت:

سرعت تراکنش ها در هر ثانبه در ترون 1500 خواهد بود. ما این ترافیک را حل می کنیم و یک پلتفرم شگفت انگیز برای همه می‌سازیم.

با توجه به سرعت تراکنش اتریوم که 15 تراکنش بر ثانیه است، ترون ادعا می‌کند که سرعت تراکنش را 80 برابر افزایش می‌دهد در نتیجه سرعت تراکنش های این شرکت در ثانیه به 1200 خواهد رسید.

در ماه مه، توسعه دهندگان اتریوم یک طرح برای پیشرفت شبکه اتریوم منتشر کردند. این طرح برای توسعه یک نسخه جدید از کد کسپر است. این طرح برای ریشه کن کردن مسائل مربوط به استخراج از شبکه اتریوم آغاز شد. هدف نهایی این  طرح،ارتقاء دادن شبکه از PoW به سیستم PoS است.

در حال حاضر هیچ نظری توسط تیم اتریوم یا ویتالیک بوترین بنیانگذار این شرکت در مورد ادعای تـرون که 80 برابر سریعتر از اتریوم است، بیان نشده است.

منبع : مجیک نیوز

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : ترون,اتریوم, نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 380 تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت: 21:01

خبر پذیرش صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) برای بیت کوین ، خبری است که مدت ها از گوشه و کنار به گوش می‌رسد. با وجودی که برخی شانس بالایی را برای این رویداد در نظر گرفته اند، هنوز در انتظار تایید این خبر هستیم. 

شانس نود درصدی بیت کوین

طبق گزارش مجله ICO Joual، بیت کوین به احتمال 90 درصد شانس پذیرفته شدن در صندوق قابل معامله در بورس را خواهد داشت. این رویداد می‌تواند مهم ترین خبری باشد که تاکنون در سال جاری از حوزه ارزهای دیجیتال شنیده‌ایم.

اگر این مهم به وقوع بپیوندد، شاهد سیل عظیمی از سرمایه گذاری خواهیم بود و بیت کوین در ترازی قرار خواهد گرفت که تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم و می‌تواند عرصه جدیدی پیش روی این ارز قرار دهد.

تاکنون قرار گرفتن بیت کوین در صندوق های قابل معامله در بورس به تصویب کمیسون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نرسیده است. پیش از این  دو شرکت که درخواست خود را برای ورود بیت‌ کوین به صندوق قابل معامله در بورس (ETF) به کمیسون بورس و اوراق بهادار ارائه داده بودند، با پاسخ منفی از سوی این سازمان مواجه شدند. اما در ماه‌های اخیر دوباره پرونده این اتفاق بزرگ باز شده است.

آنچنان که یک مقام رسمی CFTC (کمیسیون معاملات آتی کالا) سخنانی را ذکر کرده است، شانس این ارز محبوب برای پذیرفته شدن در ETF بالاست.

من احتمال وقوع این اتفاق را چیزی در حدود 90 درصد می‌دانم و این در حالی است که بازارهای ارز دیجیتال تعدیل شده اند و تنظیم کنندگان بازار شاهد فقدان یک اتفاق هیجان انگیز در حوزه معاملات آتی بیت کوین در سرتاسر صرافی‌های جهان، بودند.
در ماه ژانویه نگرانی بزرگ ما در خصوص رخ دادن یک حباب و همچنین خسارت هایی که با تصویب این خبر میتوانست رخ دهد بود که میتوانست سوداگران این بازار را جذب، و در نهایت منجر به ایجاد ضرر و زیان شده و نیز دعاوی حقوقی مهمی را ایجاد کند. در حال حاضر این عوامل به طور قابل ملاحظه‌ای تقلیل یافته است.

یک منبع رسمی دیگر نیز از سوی SEC، نه به این شدت اما نتیجه این امر را مثبت تلقی کرده است. علاوه بر این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) این موضوع را به رای عموم گذاشته است که 97 درصد دیدگاه مثبتی نسبت به آن نشان داده‌اند.

صندوق قابل معامله در بورس (ETF) که در ماه ژوئن برای بیت کوین مطرح شده است، VanEck SolidX Bitcoin Trust ETF یا به اختصار XBTC نام دارد که توسط شرکت مدیریت دارایی Van Eck و استارتاپ بلاک چینی SolidX حمایت می‌شود. این محصول بر اساس شاخصی که به میزهای معاملاتی بیت کوین متصل است، دنبال می‌شود.

اگر بیت کوین چراغ سبز را دریافت کند آنگاه به زودی در بازار شاهد افزایش صندوق‌های ETF بیشتری خواهیم بود. پس از تصویب این رویداد، به احتمال زیاد این محصول در CBOE (گروه بازرگانی شیکاگو) لیست خواهد شد.

یک علت بالقوه برای نگرانی هایی که توسط تعداد کمی از مفسران مطرح گردیده، این است که اگر قیمت بیت کوین واقعا دستکاری شده باشد، آنگاه یک ETF بیت کوین که به میزهای معاملاتی متصل است، مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

اما ETF چیست؟

ETF در واقع یک اوراق بهادار است که صندوق دیگری از جمله صندوق سرمایه‌گذاری مبتنی بر شاخص یا هر سبد دارایی دیگری را دنبال می‌کند. ETF مانند سهام و با نقدشوندگی و هزینه‌های پایین‌تری مبادله می‌گردد.

هزینه های پایین تر، نقدشوندگی بالاتر و دسترسی به بازار به این معنی است که ETF بیت کوین می تواند بازار ارزهای دیجیتال را برای مخاطبان بیشتری قابل دسترس کند و باعث ایمن شدن در برابر خسارت، دزدی و کلاهبرداری باشد.

سهامداران در ETF مستقیما ابزارهای اساسی را در اختیار ندارند، اما نوعی از مالکیت غیرمستقیم را دارا هستند. آنها در یک درصد از افزایش سود دارایی‌های اساسی سهیم هستند.

پایان انتظار؟

در حالی که به اعتقاد عموم تاریخ 10 آگوست ضرب الاجل تعیین سرنوشت صندوق‌های قابل معامله در بورس برای بیت کوین است اما در دهم آگوست تنها روند بررسی آغاز می‌شود و احتمالا تا سپتامبر پذیرش یا عدم پذیرش آن اعلام نخواهد شد. تمام نشانه‌ها حاکی از پذیرش ETF برای بیت کوین دارد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

منبع : مجیک نیوز

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : بیت کوین, نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 388 تاريخ : شنبه 6 مرداد 1397 ساعت: 13:30