اخبار فناوری و دانلود رمان

ساخت وبلاگ

گروه تولیدی و بازرگانی آرتمیس با سابقه درخشان در زمینه ساختمانی کشور

امروزه با توجه به اهمیت بحث ایمنی پارکینگ و نگهداری از خودرو خرید تجهیزات پارکینگ ها با لوازم با کیفیت و اجرای زیبا آن بر روی کیفیت زندگی در شهرهای بزرگ تاثیرگذار است.

 

این گروه تولیدی سالهاست در زمینه تولید انواع تجهیزات ایمنی پارکینگ و تابلوهای علائم ترافیکی و آتش نشانی فعالیت دارد.

آرتمیس پارکینگ افتخار تولید محصولاتی فوق العاده با کیفیت و متفاوت از بازار ایران را بدست آورده و با افتخار اعلام می داریم محصولات تجهیزات پارکینگ آرتمیس تنها محصولات موجود در بازار ایران هستند که از جنس رابر خالص و ای پی دی ام می باشند و قابلیت رقابت با مشابه های امریکایی و اروپایی را دارند.

از تولیدات این گروه می توان به انواع استاپر پارکینگ و محافظ ستون و انواع ضربه گیر ستون (کرنر گارد) و سرعت گیر های لاستیکی اشاره کرد.

همچنین میتوانید با  خیال راحت خدمات خط کشی پارکینگ و پیاده سازی صفر تا صد خط کشی انواع پارکینگ عمومی خط کشی پارکینگ آپارتمانی ، را به مجموعه آرتمیس بسپارید .

در زیر به اختصار چند نمونه از فعالیت های این مجموعه در زمینه تجهیزات ترافیکی را شرح خواهیم داد.

خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ مشخص کننده و جدا کننده حریم پارک خودرو در پارکینگ های عمومی و منازل است.پارکینگ های دارای خط کشی ،علاوه بر زیبا بودن، به نظم بخشیدن و کاربردی سازی فضا پارکینگ برای توقف وسایل نقلیه کمک بسیاری میکند .

خط کشی پارکینگ

نوع  رنگ خط کشی در پارکینگ ها

پارکینگ ها ، مخصوصا پارکینگ های عمومی در طول شبانه روز همواره در حال میزبانی تعداد زیادی از افراد و وسایل نقلیه دارای بار و بدون بار هستند .

پس باید این امر را در نظر گرفت که نوع رنگ برای خط کشی پارکینگ از دوام و ماندگاری بالایی بر خوردار باشد و برای اجرای  خط کشی قبل از هرچیز سطح مکان مورد نظر به طور کامل تمیز و بدون از چربی و آلودگی باشد و در لاین بندی و ایجاد خط از پرایمر استفاده شود.

رنگ اجرایی در پروژه خط کشی مجتمع های تجاری میتواند تنوع بسیاری داشته باشد که از مرسوم ترین آنها رنگ های سرد یا تک جزیی میشود نام برد از ویژگی های این رنگ ها میشود بهقیمت مناسب آنها اشاره کرد . 

استاپر پارکینگ

استاپر پارکینگ

استاپر پارکینگ یکی از تجهیزات پارکینگی می باشد  که در پارکینگ های عمومی و شخصی جهت بالا بردن ایمنی استفاده می شود.

نگهدارنده خودرو ، متوقف کننده خودرو ، استوپر ماشین ، ویل استوپر، کار استاپ ، کار استاپر پارکینگ ، کار استاپر پارکینگی ، استاپر خودرو و.. این محصول از آسیب رساندن به خودرو و دیوارهای داخل پارکینگ در هنگام پارک کردن خودرو جلوگیری می کند-.

نحوه کار استاپر پارکینگی

توقف چرخ لاستیکی یک پارکینگ عالی برای ممانعت از کار بیش از حد نقاط پارکینگ و ضربه زدن به دیوارهای گاراژ شما یا سایر خودروهای پارک شده است. درب های پارکینگ برای گاراژ از دارایی های بدنی محافظت می کنند و وسایل نقلیه را از تماس با آنها باز می دارند. رفع بلوک های پارکینگ برای گاراژ بسیار ساده است با ۲ لنگر در هر توقف چرخ که در بسته موجود است. توقف چرخ های لاستیکی به اندازه کافی سبک است که توسط یک نفر برداشته شده و نصب می شود و هزینه های باربری و نصب را به حداقل می رساند. برای جلوگیری از اکثر اتومبیل های جدید که دارای سطح زمین کم نیستند ، لاستیک چرخ لاستیکی فقط ۳٫۹ اینچ ارتفاع دارد.

دلایل استفاده از استاپر پارکینگی

ما طیف گسترده ای از لاستیک اتومبیل را متوقف می کنیم. این توقف لاستیکی اتومبیل مانع از سوار شدن بیش از حد خودروها به سمت پارکینگهای مسکونی یا تجاری می شود. با هماهنگی با استاندارد کیفیت صنعت ، ما بنا به نیاز مشتری ما این کالاهای لاستیکی را در مشخصات مختلف ارائه می دهیم. کنترل کننده های کیفیت ما برای اطمینان از کیفیت این لاستیک متوقف شده ، یک سری تست را در پارامترهای مختلف انجام می دهند.

محافظ ستون

 محافظ ستون پارکینگ یا ضربه گیر ستون قطعات لاستیکی هستند که بر روی لبه ستون و گوشه های پارکینگ نصب می شوند. ضربه گیر ها باعث ایجاد زیبایی فوق العاده در محیط و جلوگیری از آسیب رسیدن به ستون پارکینگ و خسارت به خودرو و ایمن سازی فضای پارکینگ می شود.

محافظ ستون  پارکینگ یکی از تجهیزات ایمنی پارکینگ میباشد، با استفاده از  و ضربه گیر ستون در پارکینگ در هنگام پارک خودرو از آسیب دیدن بدنه ماشین و شکستن لبه ستون های پارکینگ پیشگیری به عمل می آید.

گارد ستون ها از جنس لاستیک و پی وی سی با قابلیت ضربه گیری بالا می باشند. در زمان برخورد خودرو با ستون پارکینگ ضمن محافظت از ستون، از آسیب دیدن بدنه خودرو جلوگیری می کنند.

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : استاپر پارکینگ,تجهیزات پارکینگ,خط کشی پارکینگ, نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 335 تاريخ : دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت: 21:15

 

همیشه نمی توان بطور قطعی فهمید این عطر اصل است یا نه ، اما برای تشخیص عطر اصل و تقلبی آزمایش های بیشتری انجام می شود و مردم در تلاشند تا عطرها را جعل کنند.

در نگاه اول ، یک رایحه جعلی و اصلی یکسان به نظر می رسد، اما در حقیقت اینگونه نیستند … ویژگی های بسیاری وجود دارد که می توانید به شما در دانستن اینکه یک عطر واقعا اصل است یا خیر، کمک کند
ساده ترین راه برای خرید به فروشگاه عطر که اطمینان صد در صد دارید مراجعه کنید تمام عطرهای آنها را تضمین می کند.

  1.  مواد تشکیل دهنده آن چیست؟

یک عطر اصلی در یک روز ساخته نمی شود، حداقل یک سال طول می کشد تا ساخته شود و تمام مواد و ترکیبات آن در آخرین جزئیات مورد مراقبت قرار می گیرند، به عنوان مثال در عطرهای اصلی الکل با کیفیت بالا ، مورد استفاده قرار میگیرد در حالی که در عطرهای فیک ممکن است سمی و حساسیت زا باشند ، عطرهایی که معتبر نیستند می توانند برای ما مشکلات سلامتی ایجاد کنند

اگر می خواهید بتوانید تشخیص عطر اصل و تقلبی را بدانید و اینکه این یک عطر اصلی است و  به خاطر داشته باشید که اگر مدت زیادی دوام نیاورد ، یک عطر فیک است و همچنین این مهم است که بدانید مارک های اصلی از رنگ های کم رنگ به عنوان مایع نهایی استفاده می کنند. در اکثر بطری ها ( نه همه ) این ترفند را امتحان کنید: بطری را تکان دهید و اگر حباب های کوچکی ایجاد کرد که بلافاصله از بین می روند، این عطر اصلی خواهد بود.

  1. به بطری (شیشه) عطر نگاه کنید.

به عنوان یک قاعده کلی ، بطری عطر اصلی از شیشه ای صاف و با کیفیت ساخته شده است و معمولاً شفاف است به گونه ای که رنگ عطر دیده می شود و همچنین معمولاً از یک قطعه ساخته می شود ( یعنی اجزای مختلف شیشه عطر بر هم سوار نمی‌شوند و در یک قالب یک تکه هستند) .

 

  1. بسته بندی و جعبه عطر

بخش عطر یک بازار بسیار رقابتی است و امروزه هنگام خرید عطر با تعداد نامتناهی مراکز تجاری روبرو هستیم به همین دلیل بازاریابی و بسته بندی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند ، نگاه به بسته بندی عطر باعث می شود که شما آن را دوست داشته باشید و حداقل احساس می کنید می خواهید آن را بخرید و برای همین ما با طرح ها ، رنگ ها ، چاپ ها ، تایپوگرافی ها ، مواد و خلاقیت بازی می کنیم.

عطرهای اصلی از جعبه های ساخته شده از مواد باکیفیت استفاده می کنند و جعبه ها را به خوبی تقویت کرده و از داخل محافظت میکند تا بطری شکسته نشود یا آسیب نبیند. اگر جعبه عطر را شکننده یا از مقوا با کیفیت پایین و وزن کم پیدا کنید ، مسلما نمی‌تواند مربوط به یک عطر اورجینال باشد.

  1. بچ کد و نماد اصالت کالا

در این قانون آمده است که همه عطرها باید دارای برچسب مخصوص باشند که در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین بیان می کند که باید یک کد(بارکد ) قابلیت ردیابی داشته باشد.

  1. سلفون

ممکن است کمی بی اهمیت به نظر برسد ، اما سلفون نیز یکی از سرنخ هایی است که می توانیم از آن استفاده کنیم تا دریابیم که این یک عطر اصلی است یا خیر .

اگر چروک ، نقص پارگی ،نامرتبی یا بدتر از آن پیدا کردید یا اصلا اگر سلفون وجود ندارد ، این میتواند نشانه ای برای عطر فیک باشد .

برای راحتی شما ، ما تضمین می کنیم که تمام عطرهای فروشگاه آف کالا  ۱۰۰٪ اصلی هستند و آنها با بهترین مارک ها کار می کنند تا از ایمنی و رضایت شما اطمینان حاصل شود.

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 467 تاريخ : 16 فروردين 1399 ساعت: 11:4

دانلود فیلم در انتظار دستور بعدی با دوبله فارسی

دانلود فیلم در انتظار دستور بعدی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی Await Further Instructions 2018 با زیرنویس فارسی و دو زبانه

Download “Await Further Instructions 2018” movie with Persian Subtitle, Dubbed in Farsi, Actors Picture And Direct Link In Nikidaily

دانلود فیلم Await Further Instructions 2018 با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی

امتیاز : 4.8 از 10 | IMDB

انتشار : 2018

کیفیت : 480p , 1080p , 720p

زبان : دوبله فارسی + زیرنویس فارسی

مدت زمان : 90دقیقه

محصول کشور : انگلیس

ژانر : ترسناک | تخیلیمعمایی

کارگردان : Johnny Kevorkian

نویسنده : Gavin Williams

ستاره ها : Sam Gittins, Neerja Naik, Abigail Cruttenden

خلاصه داستان :

فیلم در انتظار دستور بعدی به کارگردانی Johnny Kevorkian محصول 2018 کشور انگلیس است و درباره ی خانواده ای است که در روز کریسمس متوجه میشوند خانه یشان با ماده ی سمی سیاه رنگی احاطه شده است.

 

.:: لینک های دانلود دوبله فارسی و زیرنویس فیلم در انتظار دستور بعدی ::.

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

دانلود زیرنویس فارسی

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 529 تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1398 ساعت: 17:31

دانلود فیلم Train to Busan 2016 دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی قطار بوسان دوبله فارسی به کارگردانی Sang-ho Yeon

دانلود فیلم سینمایی قطار بوسان ۲۰۱۶ با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم قطار بوسان از سایت فردیس فیلم

دانلود فیلم قطار بوسان با دوبله فارسی Train to Busan 2016

امتیاز :IMDb 7.5/10

انتشار : ۲۰۱۶

کیفیت : ۴۸۰p , 1080p , 720p

زبان : دوبله فارسی

مدت زمان : ۱۱۸ دقیقه

محصول کشور : کره جنوبی

ژانر : اکشن،ترسناک،هیجان انگیز

کارگردان : Sang-ho Yeon

نویسنده : Joo-Suk Park

ستارگان : Yoo Gong, Yu-mi Jung, Dong-seok Ma

داستان فیلم:

ویروس خطرناکی در کشور کره جنوبی در حال پخش شدن است و افراد بعد از مبتلا شدن به این ویروس خطرناک تبدیل به زامبی های وحشی می شوند. مردی که با دختر بچه کوچکش می خواهد به شهر بوسان برود برای همین سوار بر قطار می‌شود. اما چند نفر از مسافران قطار که مبتلا به این ویروس شده اند تبدیل به زامبی می‌شوند و این سفر برای این پدر و دختر و بقیه مسافران تبدیل به جهنم وحشتناک می شود…

 

.:: لینک های دانلود فیلم قطار بوسان دوبله فارسی ::.

دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود فیلم با کیفیت ۷۲۰p

دانلود فیلم با کیفیت ۴۸۰p

دانلود صوت به صورت جداگانه

Train to Busan 2016

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 494 تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1398 ساعت: 17:31

یکی از مهم ترین خدماتی که وب سایت های بزرگ و پربازدید، امروزه به وب سایت هایی که قصد افزایش بازدیدکننده گان خود را دارند، می دهند رپورتاژ آگهی رایگان است. وب سایت هایی که رتبه خوبی در الکسا و دنیا اینترنت دارند، شرایطی را برای سایت های دیگر قرار می دهند تا آن ها نیز با قرار دادن رپورتاژ آگهی خود در وب سایت، بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب کنند.

افزایش ترافیک طبیعی وب سایت و بالا رفتن بازدیدکنندگان وب سایت، از معدود خدماتی است که یک رپورتاژ آگهی رایگان می تواند به وب سایت و کسب و کار اینترنتی شما ارائه دهد. البته که همین دو مورد به راحتی توانسته است وب سایت های زیادی را مانند بست فارسی به جایگاه های اول صفحات نتایج موتورهای جستجوگر و موفقیتی که انتظار آن را داشته است تبدیل کنند.

رپورتاژ آگهی رایگان و نکات طلایی آن

رپورتاژ آگهی رایگان به طور کلی مانند رپورتاژ آگهی است. ولی در برخی موارد با هم تفاوت هایی دارند. در رپورتاژ آگهی که به صورت رایگان free وجود دارد، برخی از وب سایت ها مانند bestfarsi خدمات تبلیغاتی عالی را در بازه زمانی خاص و یا برای برخی وب سایت هایی که ویژگی های شگفت انگیزی دارند، قرار خواهند داد.

رپورتاژ آگهی در چارچوب تبلیغات در دنیای اینترنت و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مقاله کوچک برای معرفی کسب و کار یا وب سایت در سایت های بزرگی مانند بست فارسی مطرح شده است و بصورت یک خبر تبلیغاتی و آگهی محور منتشر می شود.

وب سایت بست فارسی که توسط وحید قمصری ساخته شده است، خاص ترین ها را در دنیای اینترنت به شما معرفی کرده و یکی از خدماتی که می تواند به کسب و کار های مختلف ارائه دهد، رپورتاژ آگهی رایگان است. رپورتاژ آگهی معمولا به صورت عکس یا متن یا حتی در قالب ویدیویی می تواند خدمات شما را به بازدید کنندگان مختلف نشان دهد. هر رپورتاژ در هر قالب، باید بر اساس قوانینی باشد که توسط مرکز تبلیغات و ارائه دهنده خدمات رپورتاژ مانند bestfarsi وحید قمصری، مشخص می شود.

تاثیر رپورتاژ آگهی رایگان بر سئو سایت

اصلی ترین هدف سئو سایت افزایش بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه رنک گوگل است. حال امروزه یکی از راهکارهایی که می تواند بر سئو سایت و رتبه شما در صفحه نتایج موتور جستجو کمک کند، رپورتاژ آگهی رایگان است.

این آیتم می تواند روند افزایشی برای سئو و بهینه سازی سایت انجام دهد. در محتوای رپورتاژ سه تا پنج کلمه کلیدی را به وب سایت شما لینک داده می شود که این می تواند بازدید بالایی را برای شما به ارمغان آورد.

بر اساس جدیدترین بروز رسانی های گوگل دریافت لینک از مطالب مرتبط در سایت های پربازدید با اعتبار بالا، تاثیرگذاری فوق العاده در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل و الکسا می گذارد .همچنین این تنها روش تبلیغاتی است که هیچ وقت قدیمی نشده و با بروز رسانی آن می توانید افزایش بازدید سایت خود را روز به روز بالا ببرد.

وب سایت bestfarsi وحید قمصری در خدمات رپورتاژ آگهی به صورت رایگان خدمات ویژه ای با امکانات ویژه به شما ارائه دهد. در ادامه با نوعی از این رپورتاژ آشنا می شویم.

رپورتاژ آگهی رایگان در bestfarsi

وب سایت وحید قمصری با تیم متخصص خود در زمینه تولید محتوا و نقد و بررسی سایت ها در دنیا اینترنت، بهترین ها را به کاربران اینترنتی معرفی می کنند. این وب سایت بهترین ها را به صورت top 10 مانند مثال زیر به کاربران معرفی می کند:

خاص ترین ویژگی گروه bestfarsi نقد و بررسی وب سایت ها در حوزه های مختلف با رتبه های مختلف است. شما با مراجعه به وب سایت بست فارسی می توانید بهترین انتخاب ها را در حوزه هایی مانند فروش بلیط، سایت خبری، دانلود فیلم و ... داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های رپورتاژ آگهی های بست فارسی

وب سایت bestfarsi  وحید قمصری در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت گسترده ای داشته و سعی دارد تا بازدید گسترده وب سایت خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. شما نیز می توانید رپورتاژ خود در این سایت قرار دهید.

اگر وب سایت شما توسط تیم متخصص آقای قمصری مورد تایید قرار بگیرید می توانید به عنوان بهترین ها در وب سایت های ایرانی معرفی شوید. یکی از ویژگی های خاص رپورتاژ آگهی رایگان وحید قمصری قرار گرفتن کنار معرفی بهترین وب سایت های ایرانی است که این جریان می تواند بازدید بالایی را برای شما ایجاد کند.

 

 

 

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 402 تاريخ : يکشنبه 8 دی 1398 ساعت: 18:54

امروزه خرید محصولات دارای کد تخفیف دیجی کالا (Digikala Discount) بسیار لذت بخش و همه گیر شده است. البته همه ما ذاتا عاشق تخفیف هستیم و تمایل داریم همیشه با تخفیفات بالایی، اجناس یا کالاهایی را خریداری نماییم.

 

به همین خاطر است که هر کسی به ویژه قشر جوان و خانم ها در تلاش هستند تا از کد تخفیف دیجی کالا رایگان سریعا خبر داشته باشند تا محصول مورد نظرشان را با تخفیف ویژه از دیجی کالا تهیه نمایند. سایت چی بخرید با ارائه ی به روز و آنلاین انواع کد تخفیف دیجی کالا شما را در این امر یاری خواهد کرد.

انواع کد تخفیف دیجی کالا در سایت چی بخرید
انواع کد تخفیف دیجی کالا در سایت چی بخرید

 

این روزها که همه به دنبال اطلاع از کد تخفیف دیجی کالا هستند. سایت ها، اپلیکیشن های موبایلی و حتی برندهای معروف و معتبر بسیاری با دیجی کالا همکاری دارند؛ و همین سبب شده است که محصولات دیجی کالا اکثر مواقع تخفیف خورده باشند. چنین موقعیتی یک مزیت رقابتی برای دیجی کالا ایجاد کرده تا همیشه و در هر موقع از سال محصولات تخفیف دار خود را ارائه دهد.

 

در این مقاله قصد داریم کد تخفیف دیجی کالا (Digikala Discount) برای کلیه ی دسته بندی محصولات را در سایت چی بخرید به شما ارائه دهیم. پس چنانچه شما هم به دنبال خرید های فوق العاده با کد تخفیف دیجی کالا هستید حتما با ما همراه باشید. در ادامه انواع کد تخفیف دیجی کالا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کد تخفیف دیجی کالا مخصوص اولین خرید

همانگونه که می بینید از نام این کد تخفیف دیجی کالا مشخص است که این کد تخفیف صرفا جهت خرید اول از دیجی کالا می باشد. به عبارتی شما کافی است در دیجی کالا برای خرید اول خود ثبت نام نموده و کد تخفیف اولین خرید خود را از آن دریافت نمایید. توجه داشته باشید که کد تخفیف دیجی کالا برای دومین خرید برای همه کاربران نخواهد بود و حتما باید از محصولاتی که تخفیف دار هستند خریداری کنید.

 

کد تخفیف دائمی دیجی کالا

کدهای تخفیف دائمی دیجی کالا همواره و در همه جا یافت می شوند. می توانید کدهای تخفیف فوق العاده ی دیجی کالا را از طریق سایت چی بخرید دریافت نمایید و لذت خریدی آسان و به صرفه را تجربه کنید.

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : کد تخفیف دیجی کالا, نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 482 تاريخ : چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت: 16:23

فارکس چیست؟ فارکس در ایران قانونی است؟ سیستم معاملاتی فارکس و معاملات آن چگونه است؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالات سرمایه‌گذارانی است که به دنبال روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری هستند.

در ادامه توضیحاتی درخصوص آشنایی با بازار معاملات فارکس و درک ریسک‌های آن ارائه خواهد شد. شایان‌ذکر است با توجه به ممنوعیت معاملات فارکس در ایران و بالا بودن ریسک معاملاتی آن، سرمایه‌گذاری در این بازار مورد تائید کارگزاری آگاه و بآشگاه مشتریان آگاه نیست.

طبق تعاریفی که در سایر منابع معتبر آمده است: «فارکس (Forex) اصطلاحی لاتین و برگرفته از دو کلمه Foreign Exchange به معنی تبادل ارزهای خارجی است. منظور از تبادل ارزهای خارجی، تبدیل یک ارز به ارز دیگر است که این تبادل برای خریدوفروش کالا، خدمات شرکت‌ها و دولت‌ها، هزینه‌های سفر و خرید مسافران یا سرمایه‌گذاری اشخاص و بنگاه‌ها در کشورها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در بازار تبادل ارز جهانی، ارزهای مختلفی همچون دلار آمریکا، یورو، پوند، ین و … توسط مؤسسات مالی بزرگ، بانک‌ها، شرکت‌های چندملیتی، تجار، شرکت‌های بیمه‌ای، شرکت‌های صادرات و واردات، سفته‌بازها و اشخاص حقیقی مورد معامله قرار می‌گیرد.

«معامله در بازار فارکس عبارت است از خرید یک ارز و هم‌زمان، فروش ارزی دیگر. این بازار مکان فیزیکی مشخصی ندارد و بانک‌ها، مؤسسات و معامله‌گران از طریق شبکه الکترونیکی، یک ارز را در مقابل ارز دیگر معامله می‌کنند. هرچند ماهیت معاملات فارکس، خارج از بورس (OTC) یعنی Over the counter است. اما مراکز اصلی تجارت ارز به‌ترتیب در لندن، نیویورک و توکیو قرار دارد و بانک‌ها از سراسر جهان در این معاملات شرکت می­‌کنند.

در بازار مبادلات ارز گروه‌های مختلف سرمایه‌گذاران فعالیت کرده که بازیگران بازار فارکس نیز نامیده می­‌شوند و با انگیزه‌های کاملاً مختلفی در این بازار به معامله می‌پردازند.

این به آن معنا است که حضور در معاملات بازار فارکس فقط برای اهداف سفته‌بازی نیست و هرکدام از فعالان نقش خود را در بازار ایفاء می­کنند که تمامیت و ثبات آن را فراهم می­‌آورد. برای تحلیل حرکات قیمتی جفت ارزهای مختلف در بازار فارکس مانند تمام بازارهای مالی دیگر، از تحلیل­‌های بنیادی و تکنیکال استفاده می‌شود. برای تحلیل بنیادی یک جفت ارز می‌بایست وضعیت اقتصادی و سیاسی دو ارز مورد بررسی قرار گیرد. ازجمله عوامل اقتصادی می‌توان به سیاست‌های پولی بانک مرکزی و تمایل آن‌ها به افزایش و یا کاهش نرخ بهره، میزان رشد اقتصادی، نرخ تورم و … اشاره کرد که لیست کامل این اطلاعات و رویدادهای اقتصادی تحت عنوان تقویم اقتصادی در بسیاری از سایت‌های معتبر مانند forexfactory.com، fxstreet.com و … به‌همراه پیش­‌بینی کارشناسان خبره ارائه می‌شود و باتوجه به عدد گزارش‌شده و تفاوت آن با میزان پیش‌بینی شده یا مقادیر دوره‌های قبل، ارزش یک جفت ارز در مقابل جفت ارز دیگر تقویت یا تضعیف خواهد گشت. اخبار سیاسی مانند انتخابات، جنگ و … نیز تأثیر مستقیم بر چشم‌­­انداز سرمایه‌گذاران از روند آتی نرخ ارز کشورهای مختلف داشته و می‌بایست به‌طور مستمر توسط معامله­‌گران موردتوجه قرار گیرد. به‌عنوان‌مثال با انتشار نتیجه رفراندوم جدایی انگلستان از اتحادیه اروپا، ارزش پوند در مقابل ارزهای دیگر کاهش شدیدی را تجربه نمود.

در بازار معاملات ارزی در کنار تحلیل بنیادی (فاندامنتال) به‌دلیل حجم بالای معاملات و حضور سرمایه­‌گذاران بزرگ، نمودار تغییرات قیمتی نیز از اعتبار بالایی برخوردار است و بهره‌گیری از تحلیل تکنیکال می­‌تواند کمک مؤثری به پیش‌بینی رفتار آینده قیمت نماید.

معاملات در فارکس چگونه است؟

در گذشته معاملات ارز تنها از طریق بانک‌های عامل که امکان خریدوفروش ارز را داشتند صورت می‌گرفت؛ اما به‌تدریج بانک‌ها برای افزایش منافع خود اقدام به اولویت دادن برخی مشتریان کردند؛ سایر مؤسسات مالی، شرکت‌های چندملیتی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم مسیر مشابهی را در پیش گرفتند.

امروزه با توسعه و پیشرفت اینترنت، اشخاص نیز در شرایط یکسان می‌­توانند با سفته­‌بازان، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و … در هرلحظه نرخ ارزها را از بانک­‌های مختلف جمع­‌آوری کنند و به معاملات بپردازند. به‌ همین‌ منظور کارگزارانی شکل گرفتند که در نرم‌­افزارهای معاملاتی اختصاصی خود، نرخ ارزها را به‌صورت لحظه‌ای به نمایش می‌گذارند و مشتریان نیز سفارش خود را از طریق همان نرم‌افزار به کارگزار مربوطه منتقل می­‌نمایند. درواقع عامل واسطه بین معامله­‌گران شخصی (Traders) و بازار، کارگزاران هستند و مهم‌ترین نقش کارگزاران نیز انتقال سفارش‌های معاملاتی فرد معامله‌گر به بازار جهانی است.

بنابراین قدم اول برای انجام معاملات در بازار ارز انتخاب یک کارگزار مناسب است و برای انجام معاملات ارزی افراد بایستی با کارگزار موردنظر خود قرارداد ببندند و مبلغی که برای سرمایه‌گذاری در این بازار در نظر دارند را به‌عنوان سپرده به‌حساب کارگزار واریز نمایند. این سپرده درواقع پشتوانه انجام معاملات است و به نام خود مشتری گشایش می‌شود. در مرحله بعد کارگزار، نام کاربری و رمز عبوری را به‌حساب معاملاتی گشایش شده، اختصاص می‌دهد تا به‌وسیله آن مشتری بتواند از طریق نرم‌افزار معاملاتی بر خط کارگزاری به انجام معاملات ارزی خود بپردازد.

همان‌طور که اشاره شد هر کارگزار جهت انجام دستورات معاملاتی مشتریان خود، نرم‌افزار معاملاتی خاصی را طراحی می‌کند تا از طریق آن بتواند با مشتری‌های خود ارتباط برقرار کرده و درعین‌حال که آن‌ها را از روند قیمت‌ها آگاه می‌سازد، شرایطی را فراهم سازد که بر اساس آن بتوانند مراحل انجام یک معامله را به ثبت برسانند.

اصولاً این مراحل شامل دریافت تقاضاهای پیش‌خرید، پیش‌فروش و باز کردن و بستن معاملات بر روی کالاها یا ارزهای بخصوص است که هر کارگزار با استفاده از نرم­‌افزار (پلتفرم) خاصی این خدمات را ارائه می‌دهد و گاهی ممکن است این پلتفرم در میان بسیاری از کارگزاری‌ها مشترک باشد؛ مانند نرم‌افزار متاتریدر (Metatrader)، از معروف‌ترین نرم­‌افزارهای معاملات بازار فارکس که شرکت روسی­ه‌ای به نام MetaQuotes آن را طراحی کرده است. آخرین نسخه این نرم‌افزار بیش از ۲۰ زبان مختلف دنیا ازجمله فارسی را پشتیبانی می‌نماید… به‌طورکلی هر فرد مواردی مانند نوع ارز مورد معامله، قیمت انجام‌شده معامله، حجم معامله و تعیین نوع عملیات (خرید یا فروش) را در اکانت نرم‌افزار معاملاتی خود مشاهده می­‌کند و کارگزاران درازای این خدمات کارمزد معاملاتی (Spread) دریافت می‌­نماید.

معاملات در بازار فارکس به‌صورت جفت ارز صورت می‌پذیرد؛ یعنی همواره ارزش یا قیمت هر ارز در بازار فارکس با ارز دیگری تعیین می­‌شود.

به‌عنوان‌مثال ارزش یورو باید براساس ارز دیگری بیان شود. برای مثال قیمت یورو در مقابل دلار (هر یک یورو چه میزان برابری نسبت به دلار ارزش دارد) یا قیمت یورو در مقابل پوند (برای هر یک یورو چه مقدار پوند باید پرداخت شود).

جفت ارزها با نماد اختصاری (ISO) دو ارز مشخص می‌شوند مانند:

  • EUR/USD (میزان برابری یورو در مقابل دلار)
  • GBP/USD (میزان برابری پوند در مقابل دلار)
  • USD/CHF (میزان برابری دلار در مقابل فرانک سوئیس)
  • USD/JPY (میزان برابری دلار در مقابل ین ژاپن)
اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : فارکس چیست, نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 453 تاريخ : چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت: 13:37

 

دانلود فیلم ایرانی صدای منو می شنوید؟

دانلود فیلم ایرانی جدید صدای منو می شنوید؟ به کارگردانی صادق پروین آشتیانی

دانلود کامل فیلم صدای منو می شنوید؟ از رسانه فردیس فیلم

 

درباره فیلم صدای منو می شنوید؟:

صدای منو می شنوید؟ (film Do you hear me) فیلمی به کارگردانی صادق پروین آشتیانی می باشد،آشتیانی همچنین خود نویسندگی این اثر را برعهده دارد.صدای منو می شنوید؟ به تهیه کنندگی حسن عباسی و حسن کلامی در مدت زمان ۸۵ دقیقه و در ژانر دفاع مقدس محصول سال ۱۳۹۵ می باشد که در شهریور ماه ۹۸ در سینماهای کشور اکران شد.

 

 

باریگران فیلم صدای منو می شنوید؟:

از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به پرویز پورحسینی، مژگان بیات، حسن عباسی، سعید داخ، نگار عابدی، یلدا قشقایی، احمد نیکپورر مرتضی ایمانیر لادن قنادر عطا سلمانیان، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی، پروین ملکی و حسن ناصری اشاره کرد.

 

عوامل فیلم صدای منو می شنوید؟

  • سرمایه گذاران: مهدی مومن زاده، محمدمهدی خرمی
  • مدیر تولید: مهناز انزهایی
  • مجری طرح: هادی اکبرخواه
  • مدیر فیلمبرداری: سعید بختیاری
  • مدیر صدابرداری: هادی افشار
  • تدوین: کاوه ایمانی و مژده قاجاریه
  • صداگذار: محمود موسوی نژاد
  • طراح گریم: محمد قومی
  • طراح صحنه و لباس: هادی اکبرخواه
  • برنامه ریز: کاوه قاسم زاده
  • منشی صحنه: شرف نساء نیرومند
  • عکاس: نازنین سلامیان
  • مدیر تدارکات: محمد طلایی

 

خلاصه داستان فیلم:

بعد چند سال پسرم برگشته یک کلید به جاش دادن،میگن خوشحال باشد که پسرت برگشته.این کلید مال یک دره،دری که تو این شهر گمشده و من در به در باید بگردم دنبالش تا بهم بگن این دوتا استخون و این کلید که زنگ زده پسرم هست یا نه.

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : دانلود فیلم ایرانی, نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 501 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1398 ساعت: 23:01

ماکان بند نام گروه موسیقی ماکان است که امیر مقاره و رهام هادیان این گروه را از سال ۱۳۹۵ پایه گذاری کرده اند و تاکنون فعالیت خوبی در زمینه موسیقی پاپ داشته اند.

پس از تشکیل گروه ماکان بند یاشار خسروی (آهنگساز  و نوازنده ساکسیفون) رهبری این گروه را بر عهده گرفت و امیر میلاد نیکزاد هم تنظیم کننده این گروه موسیقی می باشد.

گروه ماکان بند تاکنون کنسرت های زیادی را در بیشتر شهرهای ایران برگزار کرده است .همچنین این گروه تور کنسرت های اروپای خود را در مارس ۲۰۱۷ و تور کانادا را در اکتبر ۲۰۱۸ برگزار کرده است.

گروه ماکان بند در تلویزیون هم بعد از شرکت در برنامه های دوره همی و خندوانه بهتر دیده شدند .

امیر مقاره قبل از ماکان بند

 

امیر مقاره متولد دی ۱۳۷۴ در تهران می باشد .که شروع فعالیت موسیقی خود را با ترانه سرایی در دوره نوجوانی آغاز کرده است و پس از چندین سال کسب تجربه در این زمینه در سال ۱۳۹۳ تصمیم گرفت که به صورت مستقل و حرفه ای به وادی خوانندگی ورود پیدا کند .

او چندین قطعه آهنگ پیش از ورود به گروه ماکان بند به صورت تکی خوانده است  که می توان به آهنگ های زیر اشاره کرد.

  • آرزوهای محال
  • دیگه نمیتونم
  • خاطرات رؤیایی
  • یه روز برفی

البته ناگفته نماند که تعدادی آهنگ هم به همراه دیگر خوانندگان منتشر کرده است.

امیر مقاره در حوزه مدلینگ هم فعالیت خوبی دارد که تاکنون همکاری هایی با چند برند ایرانی و خارجی داشت است .

امیر مقاره مجرد است و در این باره نوشته است که :

"من توی زندگیم فقط دنبال یه دختر میوفتم, اونم دختر خودم هستش وقتی داره راه رفتن رو یاد میگیره و فقط جلوی یه دختر زانو میزنم, اون هم باز دخترم هستش وقتی که هنوز یاد نگرفته بند کفشاش رو ببنده! اسم دختر من عسل هستش ولی مامان نداره…"

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 431 تاريخ : چهارشنبه 13 شهريور 1398 ساعت: 19:02

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روح الله خدارحمی در جمع خبرنگاران درباره عملکرد این بانک، اظهار داشت: سعی کردیم به تدریج سهم منابع ارزان بانک را افزایش دهیم و برهمین اساس سهم منابع ارزان قیمت بانک به منابع گران‌قیمت آن از 40 درصد در سال 96 در پایان سه ماهه امسال به 54 درصد رسیده است که شامل سپرده‌های کوتاه‌مدت، منابع قرض‌الحسنه و جاری است.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما برای تامین مالی بخش کشاورزی تامین منابع است، تصریح کرد: سپرده های مردمی بانک در طول سه سال گذشته رشد خوبی داشته و در سال‌های 96 و 97 از 506 هزار میلیارد ریال به 900 هزار میلیارد ریال رسیده‌ایم.

مدیرعامل بانک کشاورزی، با اشاره به رشد چشمگیر 400 هزار میلیارد ریالی منابع بانک در دو سال اخیر،گفت:‌ در سال گذشته گشایش هایی در پرداخت تسهیلات انجام شد؛ بهبود نسبت منابع ارزان و افزایش 6 درصدی این منابع، این امکان را فراهم کرد تا طیف زیادی از منابع با نرخ کم در اختیار فعالان بخش کشاورزی قرار گیرد.

وی درخصوص آخرین وضعیت طرح اشتغال پایدار روستایی ، اظهار کرد: 1.5 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای این طرح اختصاص یافته که نیمی از آن به عهده ماست و تاکنون 44 هزار و 855 میلیارد ریال تسیهلات پرداخت کردیم که در واقع حدود 41 هزار طرح و کسب و کار کوچک است که از این محل تامین مالی شده‌اند که رقم‌های آن متوسط حدود 120 میلیون تومان است و هر طرح هم حدود دو شغل ایجاد کرده که 85 هزار فرصت شغلی در مناطق روستایی ایجاد شده است.

خدارحمی با بیان اینکه طرح های پرورش ماهی و طرح‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی با نرخ 9 درصد در این بانک تامین مالی می شود، افزود: نرخ تسهیلاتی که برای سایر زیربخش های کشاورزی نظیر مکانیزاسیون در نظر گرفته شده 15 درصد است که 3 درصد زیر نرخ شورای پول و اعتبار است. در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی، با بهره گیری از خط اعتباری که از سال 92 در بانک ایجاد شده، 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات از سال 1392 تاکنون پرداخت شده و درخواست متقاضیان ماشین آلات و ادوات کشاورزی بدون محدودیت بررسی می شود.

وی افزود: در سه سال گذشته با استفاده از همین خط اعتباری، عملیات نشا، داشت و برداشت برنج ماشینی شده است و با تخصیص 370 میلیارد تومان اعتبار ویژه برای ماشین آلات برنج می توان گفت عملیات کاشت، داشت و برداشت برنج در شمال کشور کاملا مکانیزه شده است.

خدارحمی همچنین درباره نرخ‌های سود تسهیلات ارائه‌شده توسط بانک کشاورزی، تصریح کرد: سود تسهیلات چهار درصد برای خسارت‌دیدگان سیل، شش درصد برای طرح اشتغال پایدار روستایی، 9 درصدی برای پرورش گیاهان دارویی، توسعه گلخانه و مابقی نیز 18 درصد است که میانگین موزون نرخ سود تسهیلات ما بین 12 تا 14 درصد است.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به آمار تسهیلات ارائه‌شده به بخش کشاورزی گفت: برنامه امسال ما پرداخت 520 هزار میلیارد ریال تسهیلات است که تاکنون 118 هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است، البته همه این‌ها پرداخت‌های جدید و معمولا بین 25 تا 30 درصد پرداخت‌های جدید است و مابقی آن تسهیلات امهالی است.

خدارحمی با بیان اینکه مجموع گندم خریداری شده تا مرداد ماه سال جاری هفت میلیون و 269 هزار تن بوده است، ادامه داد: رقم گندم خریداری شده 125 هزار و میلیارد ریال است که بخشی از آن را بانک کشاورزی پرداخت کرده است.

وی با اشاره به عملکرد بیمه کشاورزی ، گفت: با وجود سختی‌هایی که در سال جاری داشتیم از نظر مالی، اما توانستیم تاکنون پرداخت خسارت‌های کشاورزی را تقریبا به روز انجام دهیم تا مشکلات بخش کشاورزی را حل کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به تکلیف 900 میلیارد تومانی بانک کشاورزی برای کمک به خسارت‌دیدگان سیل ابتدای سال، گفت: در استان لرستان 70 درصد از پرداخت‌ها انجام شده، اما استان‌های دیگر به دلایل مختلف عقب‌تر هستند.

خدارحمی با اشاره به بخشودگی سود تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده گفت: 1650 میلیارد تومان بخشودگی برای کشاورزان خسارت‌دیده بوده که دولت آن را تقبل کرده است و ما اصل آن را امهال کرده‌ایم.

منبع : اخبار اقتصادی خبر بکر

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 448 تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت: 19:40